Planten > Houtige gewassen, coniferen, seizoensbeelden

Klimmers

(1/23) > >>

Wim Boens:
Misschien wel leuk om een topic op te starten voor de klimplanten die sommigen onder ons waarschijnlijk wel in de tuin hebben:

Hier een drietal foto's van Clematissen waarvan ik de naam niet meer weet en van een Lonicera (Kamperfoelie), allemaal nu in bloei.

De eerste Clematis is 'Jackmanii' en de tweede is 'Ville De Lyon'
De Lonicera is gedetermineerd op Lonicera periclymenum
(Determinatie door Uli Würth op het forum van de SRGC, met dank)

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Wim Boens op 22 juli 2010, 18:40:01 ---Misschien wel leuk om een topic op te starten voor de klimplanten die sommigen onder ons waarschijnlijk wel in de tuin hebben:
Hier een drietal foto's van Clematissen waarvan ik de naam niet meer weet en van een Lonicera (Kamperfoelie), allemaal nu in bloei.

--- Einde van citaat ---

Goed idee Wim . En  wat hebben jullie toch een grote tuin......

Wim Boens:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 22 juli 2010, 22:44:06 ---
--- Citaat van: Wim Boens op 22 juli 2010, 18:40:01 ---Misschien wel leuk om een topic op te starten voor de klimplanten die sommigen onder ons waarschijnlijk wel in de tuin hebben:
Hier een drietal foto's van Clematissen waarvan ik de naam niet meer weet en van een Lonicera (Kamperfoelie), allemaal nu in bloei.

--- Einde van citaat ---
Goed idee Wim . En  wat hebben jullie toch een grote tuin......

--- Einde van citaat ---


Ja, hij is wel redelijk groot...voordeel van op de boerenbuiten te wonen...we hebben ook nog een weide die ik kan omspitten als het ooit nodig zou blijken te zijn  ;)

Gerrit Roest:
Clematis alpina is nu voor het tweede jaar bezig om een lelijke muur te verstoppen. ;)
Het begint al aardig te lukken. ;D

Eduard Troch:
Jij geeft je planten veel steun Gerrit, letterlijk en figuurlijk !

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie