Algemeen > Fotografie ea.in onze hobby (Fotowedstrijden, over toestellen, gps...)

NRV Fotowedstrijd 2012

<< < (2/11) > >>

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op  3 januari 2013, 22:42:37 ---......daar heb je het gedonder alweer. Het geluk lacht de Kris weer toe. Denken anderen een kans te hebben bij afwezigheid van de maestro, kan ie in blessuretijd toch nog scoren.

--- Einde van citaat ---

Zoveel beginnersgeluk kan ik echt niet blijven hebben Gerrit .... Je doet me blozen , maar je moet ook wat bijval hebben . Op het einde van de keuring kunnen er -technisch gezien dan - 10 perfecte foto's bij zijn en toch kunnen er maar 3 winnen. Dan komt er nog iets als de smaak van de jury. Onvermijdelijk ....
Ik voel me trouwens helemaal nog geen maestro , heb eens 1 keer mee gedaan in de UK (de champions league zeg maar ) en 1 foto was bij de laatste 20 of 10 (ik weet het niet meer precies) . Niks meer niks minder ....Dus ja , toch nog even te gaan denk ik dan ...
En maar goed ook , houd me scherp ....

Gerrit Roest:

--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op  3 januari 2013, 22:42:37 ---......daar heb je het gedonder alweer. Het geluk lacht de Kris weer toe. Denken anderen een kans te hebben bij afwezigheid van de maestro, kan ie in blessuretijd toch nog scoren.

--- Einde van citaat ---

Hoor jij dit jaar bij de "anderen" Gerrit? --6

Frankie Wulleman:
Ik heb voor de aardigheid ook eens mee gedaan, ook wat fotootjes ingezonden. Ik ben dus een debutant in deze competitie. Wie weet... ?

Gerrit Eijkelenboom:

--- Citaat van: Gerrit Roest op  3 januari 2013, 23:58:20 ---
Hoor jij dit jaar bij de "anderen" Gerrit? --6

--- Einde van citaat ---

Ik doe al jaren mee en hoor altijd bij de 'anderen' Gerrit. --13 --13

Bert Stegeman:
niet zo bescheiden kris jou foto's zijn ook  ((14 ((14 ((14 ((6 ((6 _04

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie