Nieuws > Website en Forum

Het Forum : vandaag en morgen - uw ideeën en voorstellen ivm het Forum

<< < (12/12)

Frankie Wulleman:
Blij je hier terug welkom te mogen heten, Jan. Eén verloren zoon terug op het vertrouwde nest, misschien volgen er nog een paar.  -2(

Mooie entree die je overigens maakt, Jan, de kussenplanten zien er geweldig uit, veel mooier trouwens dan op facebook,  ;)

Hoe zit het trouwens met je experiment om moreneplanten te telen? Ik herinner me nog dat je daar een serieuze installatie had voor gebouwd.

Jan Tholhuijsen:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op  9 september 2017, 21:22:57 ---Blij je hier terug welkom te mogen heten, Jan. Eén verloren zoon terug op het vertrouwde nest, misschien volgen er nog een paar.  -2(

Mooie entree die je overigens maakt, Jan, de kussenplanten zien er geweldig uit, veel mooier trouwens dan op facebook,  ;)

Hoe zit het trouwens met je experiment om moreneplanten te telen? Ik herinner me nog dat je daar een serieuze installatie had voor gebouwd.

--- Einde van citaat ---

De morene is tot nu toe redelijk geslaagd. Najaar 2016  heb ik er al wat geplant die de winter hebben overleefd. Voorjaar 2017 nog bijgeplant, nu komende winter afwachten en dan kan ik zeggen of het geslaagd is en ik er mee doorga. Tot nu toe zijn er 2 plantjes verloren gegaan. Volgende lente weet ik meer en kan ik mijn 'bevindingen' vertellen.


Edit Luc : Het Youtube filmpje van de tuin van Jan werd verplaatst naar het topic : "De tuin van Jan Tholhuijsen" hier : http://www.vrvforum.be/forum/index.php?topic=1627.msg100251#msg100251  ((14  Mag ik iedereen aanraden dit filmpje te gaan bekijken - het is een fantastische illustratie van hetgeen de ijverige, geïnspireerde Jan in amper enkele jaren heeft verwezenlijkt

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op  9 september 2017, 18:24:43 ---
--- Citaat van: Jan Tholhuijsen op  9 september 2017, 16:11:46 ---
Je hebt gelijk Gerrit, tijd moet het niet zijn.  Ik ga mijn leven beteren.  ;D ;D

--- Einde van citaat ---

Ha ha, dat is je geraaien ook.

--- Einde van citaat ---


 ((3 ((3 ((14

Bart Moerland:
Blijven promoten is wellicht het enige wat we kunnen doen.
Wijzen op de waarde van dit Forum, het belang.
Komend voorjaarnummer besteden we er weer aandacht aan.
Wellicht met een mooie bijdrage van de moderator van dit Forum.
Maar de vaste mannen mogen ook gerust een wervend stukje schrijven over
wat het Forum voor hen betekend en dus wellicht ook voor een ander.

En...nee...begin niet over mij....kom al twee uur per uur op een dag tekort.......mat al mijn gedoe met de rotspanten ))4

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie