Nieuws > Website en Forum

Het Forum : vandaag en morgen - uw ideeën en voorstellen ivm het Forum

<< < (2/12) > >>

Bert Stegeman:
Ik denk ook dat het komt doordat het nu onze rotsplanten eerder uitgebloeid zijn.
Dan vorig jaar.
Maar de vakantieperiode komt er weer aan misschien ook een rustige tijd hier.
Maar na deze periode willen we natuurlijk wel zien waar we geweest zijn.
Die prachtige berg prachtige opnames van onze rotsplanten.
Dus denk ik dat we het niet somber mogen inzien maar met zijn allen verder gaan zoals nu.
Ik kijk al uit naar de komende periodes.
blijf posten ((12

Frankie Wulleman:
Voor zowel het forum als het tijdschrift geldt een beetje hetzelfde gegeven: beide media worden gedragen door een kleine groep van mensen. Ik denk dat we hiermee zullen moeten leren leven. Zo nu en dan komt er eens iemand nieuw bij, maar het blijft toch precies wachten waar de rest blijft...?

Gerrit Eijkelenboom:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 21 mei 2014, 21:44:14 ---maar het blijft toch precies wachten waar de rest blijft...?

--- Einde van citaat ---

Op face book kennelijk. Wat heeft face book, wat wij niet hebben. Willen de mensen, die beide media gebruiken, forum vs. face book daar iets over zeggen? Komen zij op face book mensen tegen, die niet op ons forum komen? En waarom dan?

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 21 mei 2014, 22:02:13 ---Op face book kennelijk. Wat heeft face book, wat wij niet hebben. Willen de mensen, die beide media gebruiken, forum vs. face book daar iets over zeggen? Komen zij op face book mensen tegen, die niet op ons forum komen? En waarom dan?

--- Einde van citaat ---

Ik ben geen aanhanger van face book Gerrit . Ik wil geen oordeel vellen over dat medium maar ik zie dit als een te oppervlakkig middel voor ons doeleinde. Wij hebben idd meer diepgang nodig en daar is ons forum m.i. veel beter voor geschikt. Maar ja .......   

Ruben Billiet:
Facebook heeft als voordeel dat het internationaal is met Engels als voertaal.
Er zijn procentueel veel minder Nederlandstaligen dan Engelstaligen.
Ik denk dat dit ook een deel het succes is van het srgc.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie