Algemeen > Fotografie ea.in onze hobby (Fotowedstrijden, over toestellen, gps...)

De fotowedstrijdpolitie

<< < (2/4) > >>

Bart Moerland:
Gerrit,

heb je een PB gestuurd.

Gerrit Eijkelenboom:

--- Citaat van: Wim Boens op 10 november 2014, 17:00:54 ---@ Luc...misschien toch maar topic gelijkaardig aan het Schotse "Moan, moan, moan----get it off your chest or have a chat" opstarten...  ;)  ;D

--- Einde van citaat ---

Ja leuk.

Gerard Verweij:

--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 10 november 2014, 17:03:10 ---
--- Citaat van: Wim Boens op 10 november 2014, 17:00:54 ---@ Luc...misschien toch maar topic gelijkaardig aan het Schotse "Moan, moan, moan----get it off your chest or have a chat" opstarten...  ;)  ;D

--- Einde van citaat ---

Ja leuk.

--- Einde van citaat ---
Willen jullie Gerrit niet zo plagen ?  ))4

Wim Boens:

--- Citaat van: Gerard Verweij op 10 november 2014, 20:34:41 ---
--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 10 november 2014, 17:03:10 ---
--- Citaat van: Wim Boens op 10 november 2014, 17:00:54 ---@ Luc...misschien toch maar topic gelijkaardig aan het Schotse "Moan, moan, moan----get it off your chest or have a chat" opstarten...  ;)  ;D

--- Einde van citaat ---

Ja leuk.

--- Einde van citaat ---
Willen jullie Gerrit niet zo plagen ?  ))4

--- Einde van citaat ---

We zouden niet durven, Gerrit plagen....waar haal je het....das net hetzelfde als Gerard plagen, we plagen de iets minder begenadigden nooit ....

Bert Stegeman:
Je hebt hier wel een goed punt Gerrit.
Toen ik vorige keer foto's in gezonden had vond ik het ook lastig een categorie te kiezen --13
Het is goed dat ze bepaalde categorieën hebben. Maar maak ze duidelijk.
En ik vind niet dat als je foto's in een verkeerde categorie inzend je ze moet weg halen.
Dan zou de jury ze onder de goede categorie moeten zetten zodat we allemaal een kans krijgen.
Maar ik hoop dat je deze keer wel prijs hebt.
Anders bij deze _02 _04

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie