Nieuws > Weetjes en nieuws bij onze noorderburen: de NRV

Rotsplantenland in rouw

(1/3) > >>

Luc Gilgemyn:
Beste vrienden,
Het spijt me dat ik hier nog eens de brenger van slecht nieuws moet zijn.  Ik vernam deze namiddag namelijk het spijtig overlijden van onze vriend en trouw Forumlid Cor van Kapel.
Een aantal onder ons wisten al een tijdje dat Cor ernstig ziek was en dat het de laatste tijd sterk bergaf ging met zijn gezondheid.
Toch komt het nieuws van zijn overlijden als een schok aan. 
Wij, en met ons de NRV, zullen Cor, zijn humor en zijn jarenlange inzet voor de NRV heel hard missen. 
We wensen bij deze dan ook onze oprechte deelneming te betuigen aan zijn familie, zijn vrienden en namens de VRV ook aan de NRV bij dit zware verlies.

Frankie Wulleman:
Da's slecht en heel bedroevend nieuws in deze reeds, donkere tijden.
Cor zal hard gemist worden door zowel de NRV als de VRV. Een vaste waarde valt weg...
Rust in vrede, Cor.

Bert Stegeman:
Dat is heel slecht nieuws Luc.
De laatste keer dat ik hem zag was bij de Najaar verkoop Utrecht
Dan ben ik toch een beetje blij dat ik hem toen nog heb gezien.
Veel sterkte voor zijn familie en vrienden zeker in deze tijden.
Er was een goed man die veel wist.
Rust zacht cor.

Bert Stegeman:
Namens mij aan alle vrv en nrv ers
Sterkte gewenst met het verlies van Cor :-X

Gerrit Roest:
Dit bericht is zeker een schok maar hij wist al enige tijd dat het einde naderde. Het was zijn bedoeling afgelopen april om mee te reizen naar Kreta maar heeft toen op het laatste moment af moeten haken vanwege zijn gezondheid. Hij was de mede initiatiefnemer van deze reis. Als liefhebber van Cyclamen hebben wij aan het einde van de zomer nog zaden uitgewisseld en vooral zijn Cyclamen hederifolium 'Red Sky' doen het erg goed.
Bedankt Cor, vaarwel.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie