Planten > Bloembollen-Knollen-Wortelstokken

Erythronium 2021

<< < (3/18) > >>

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 26 februari 2021, 09:52:19 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 25 februari 2021, 19:25:28 ---Erythronium dens-canis ssp. niveum is er ook altijd vroeg bij.

--- Einde van citaat ---

Alleszins beduidend vroeger dan hier Herman, ik zie nog geen hondstandjes verschijnen!

--- Einde van citaat ---
Luc dat is eigenlijk raar. Normaal zijn jullie toch vroeger!

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 25 februari 2021, 19:25:28 ---Erythronium dens-canis ssp. niveum is er ook altijd vroeg bij.

--- Einde van citaat ---

Dit is inderdaad erg vroeg, Herman, ook hier zijn ze nog niet te zien, al kan dat snel veranderen natuurlijk.

Herman Mylemans:
Erythronium dens-canis ssp. niveum genoot deze namiddag van de zon.

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 28 februari 2021, 17:14:05 ---Erythronium dens-canis ssp. niveum genoot deze namiddag van de zon.

--- Einde van citaat ---

Plat op de buik voor dit hondstandje. Heel mooie en gemakkelijke soort vind ik dat.

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 28 februari 2021, 21:02:43 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 28 februari 2021, 17:14:05 ---Erythronium dens-canis ssp. niveum genoot deze namiddag van de zon.

--- Einde van citaat ---

Plat op de buik voor dit hondstandje. Heel mooie en gemakkelijke soort vind ik dat.

--- Einde van citaat ---
Ja Frankie, verschillende soorten staan in de startblokken. Het kan nu wel zijn dat ze wat worden afgeremd door de lagere temperaturen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie