Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Tuinproblemen en hun oplossingen (?) Natuurfenomenen ea.

... en die van hiernaast ...

(1/2) > >>

Eduard Troch:
Toegegeven, een eerder ongewone titel.
Hoe zoiets komt? Wel jarenlang onkruid wieden, veroorzaakt door onsociale buren.... Het doet iets met eens mens.
Om nog maar te zwijgen van die rechtszaak. In bijlage: een 'laisser faire' tuin   >:( :( :o --6 ??? :-[ ))2 :-\ :'( ))8 ))4 --13

foto1: de braamstruiken van de bewuste buur, groeit door onze haag !
p.s. het perceel bevindt zich in een straat, haaks op de onze

Peter Rijntjes:
Ja Eduard,

je zal er maar wonen...... Buur niet aanspreekbaar natuurlijk. Vechten tegen de bierkaai.

 -3)( )-12

vr.gr. Peter

Eduard Troch:
Dank voor je troost, Peter.

Lida Lourens:
Als troost zou helpen Eduard stuur ik je hierbij enkele emmers vol.
Medeleven kunnen we je wel betuigen en dan spreken we ook nog uit ervaring.
Ook wij zouden je een foto kunnen sturen waarbij de stekelige braam door onze schutting groeit.
Bé heeft voor het andere onkruid, zoals de wit bloeiende ranken, door zijn lange en diep groeiende witte worteling niet te verdelgen, het zevenblad ook een ondankbare onkruid,
een damwandje ingegraven waardoor het onkruid niet kan groeien. Bovendien gaat hij elk voorjaar met de spuit een halve meter aan de andere kant van onze schutting sproeien met een onkruidverdelger van de boer. (Round UP met een menging) Deze zijn sterker dan die welke wij kunnen kopen in de daarvoor bestemde zaken. Op deze manier proberen wij het ongemak
enigszins in bedwang te houden, maar vervelend blijft het. Ik kan me jouw frustraties levendig voorstellen en wens je dan ook heel veel geduld bij het afhandelen van zo'n onverkwikkelijke zaak.
groet Lida

Eduard Troch:
Dank voor je begrip en advies, Lida.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie