Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Rotstuinen (over aanleg, evolutie, tuinzichten, natuurlijke tuinen ea)

<< < (160/160)

Bert Stegeman:

--- Citaat van: Danny Bonnez op 15 september 2023, 17:44:33 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 15 september 2023, 11:08:43 ---Straks als de grote hitte is verdwenen nog vele projecten in de tuin verder af te werken ....

--- Einde van citaat ---

Ziet er heel mooi en heel verzorgd uit , Kris ! Mijn tuin is meer een wildernis geworden  ;D

--- Einde van citaat ---

kan ook mooi zijn in de bergen groeit ook alles door elkaar heen.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 17 september 2023, 20:52:54 ---Het ziet er nu al een knap geheel uit, Kris.  ((12 De golvende afboording langs het gazon geeft de tuin een ongedwongen karakter.

--- Einde van citaat ---

Dank je wel Frankie !

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Bert Stegeman op 17 september 2023, 21:34:48 ---
--- Citaat van: Danny Bonnez op 15 september 2023, 17:44:33 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 15 september 2023, 11:08:43 ---Straks als de grote hitte is verdwenen nog vele projecten in de tuin verder af te werken ....

--- Einde van citaat ---

Ziet er heel mooi en heel verzorgd uit , Kris ! Mijn tuin is meer een wildernis geworden  ;D

--- Einde van citaat ---

kan ook mooi zijn in de bergen groeit ook alles door elkaar heen.

--- Einde van citaat ---

Jazeker Bert , alles zaait hier uit door elkaar , de natuur gaat zijn gang .......

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 15 september 2023, 11:08:43 ---Straks als de grote hitte is verdwenen nog vele projecten in de tuin verder af te werken ....

--- Einde van citaat ---

Wow !! Onze erevoorzitter doet zijn reputatie eer aan !   -6(  Het zweet en de inspiratie hebben hier al bij beekjes gevloeid!
Ziet er héél goed uit Kris !  Een concept waarin ik mij helemaal kan vinden.  Je zal je er bepaald goed in kunnen uitleven... zoveel plaats ineens...  -2(

Luc Gilgemyn:
Een groepje ondiepe schalen zorgen voor wat extra aandacht in de buurt van het crevice tuintje.  Achteraan Colchicum agrippinum in bloei.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie