Foto van de dag

Gestart door Roland de Boer, 9 augustus 2010, 12:52:41

Vorige topic - Volgende topic

Kris De Raeymaeker

Unfolding leaves ....Paeonia rhodia....(en al in knop  8))  )
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Mark Stolk

Zojuist was het noorderlicht te zien in Houten (nabij Utrecht)
Met vriendelijke groet

Kris De Raeymaeker

Citaat van: Mark Stolk op 19 januari 2026, 23:51:11Zojuist was het noorderlicht te zien in Houten (nabij Utrecht)

Heel speciaal Mark ! Mooie foto's van een bijzonder fenomeen ....Wist je dan vooraf dat er een kans bestond om dit te zien ?
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Mark Stolk

Citaat van: Kris De Raeymaeker op 20 januari 2026, 08:51:47
Citaat van: Mark Stolk op 19 januari 2026, 23:51:11Zojuist was het noorderlicht te zien in Houten (nabij Utrecht)

Heel speciaal Mark ! Mooie foto's van een bijzonder fenomeen ....Wist je dan vooraf dat er een kans bestond om dit te zien ?
Ik hoorde het viavia dat het fenomeen te zien was en ben naar buiten gerend. Er zijn ook websites zoals van de NASA waar je de stand van zaken kan zien. https://www.swpc.noaa.gov/products/aurora-30-minute-forecast
Met vriendelijke groet

Luc Gilgemyn

--13  --13  --13  --13   Ik wist van niets, het schijnt hier ook te zien zijn geweest (nabij Kortrijk)

Prachtig Mark, dit zijn geen foto's van de dag maar wellicht van het jaar !!! Al zijn we nog januari !  Schitterend !
Harelbeke-West-Vlaanderen

Marcel van den Berg

Ik wilde net naar bed gaan toen ik een melding kreeg.
Toen ben ik toch maar even buiten gaan kijken  :D.

Bert Stegeman

((12  ((12  ((12  ((12  ((12  ((12  ((12  ((12
wist het ook maar ik lag lekker te -6)  -6)  -6)  -6)  -6)  8--  8--  8--  8--  8--
 ;D  ;D

Mark Stolk

Citaat van: Marcel van den Berg op 20 januari 2026, 19:40:47Ik wilde net naar bed gaan toen ik een melding kreeg.

Prachtig Marcel! Het is toch een beetje magisch dit verschijnsel.
Met vriendelijke groet

Danny Bonnez

Citaat van: Marcel van den Berg op 20 januari 2026, 19:40:47Ik wilde net naar bed gaan toen ik een melding kreeg.

Schitterende beelden Marcel !  ((3  ((3  ((3
Ieper , West-Vlaanderen