Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Het steekt niet op een werelddeel meer of minder Wim ! Geen idee, hier (in mijn werelddeel) staat hij alvast niet
Citaat van: Luc Gilgemyn op 7 maart 2018, 15:33:20Het steekt niet op een werelddeel meer of minder Wim ! Geen idee, hier (in mijn werelddeel) staat hij alvast niet Harelbeke is niet een werelddeel in de betekenis van Wim !
Citaat van: Luc Scheldeman op 7 maart 2018, 19:40:40Citaat van: Luc Gilgemyn op 7 maart 2018, 15:33:20Het steekt niet op een werelddeel meer of minder Wim ! Geen idee, hier (in mijn werelddeel) staat hij alvast niet Harelbeke is niet een werelddeel in de betekenis van Wim !Oeioei, sebiet hebben we hier elk een werelddeel In dat geval denk ik dat in mijn werelddeel de zon heel weinig schijnt
Tis eentje uit Europa ....
Alhoewel, zag net de post van Frankie....is het een Thlaspi?
Geen Thlapsi, geen Perezia.Dan misschien Iberis?
Van welke plant is dit de zaadvorming ?
Sorry Kris, voor mij een nobele onbekende of tenminste één waarop ik nog nooit gelet heb, ten onrechte want best aantrekkelijk.
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 13 juli 2019, 15:36:07Van welke plant is dit de zaadvorming ? Citaat van: Luc Gilgemyn op 14 juli 2019, 11:14:13Sorry Kris, voor mij een nobele onbekende of tenminste één waarop ik nog nooit gelet heb, ten onrechte want best aantrekkelijk.Jij hebt hem nochtans in de tuin Luc .... En je hebt hem dit jaar al gepost toen hij weer begon uit te lopen ....