Planten > Schaduwplanten

Trillium 2022

(1/9) > >>

Kris De Raeymaeker:
Eigenlijk moet Herman deze topic openen ....maar ik ondekte dit weekend deze vroege vogel ....

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 21 februari 2022, 13:01:46 ---Eigenlijk moet Herman deze topic openen ....maar ik ondekte dit weekend deze vroege vogel ....

--- Einde van citaat ---
Kris, dat is inderdaad vroeg. Maar de temperaturen zijn eigenlijk redelijk hoog. Hier zijn er ook al veel Trilliums beginnen te groeien, maar voor bloemen is het nog eventjes te vroeg.

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 21 februari 2022, 13:09:19 ---Kris, dat is inderdaad vroeg. Maar de temperaturen zijn eigenlijk redelijk hoog. Hier zijn er ook al veel Trilliums beginnen te groeien, maar voor bloemen is het nog eventjes te vroeg.

--- Einde van citaat ---

Alleen bloemknoppen uiteraard Herman ..Het gaat om Trillium rivale 'Purple Heart ' opgekweekt uit zaden die ik heb gekregen van Cyriel Lafong's Forrest Medal winner ...  https://www.srgc.org.uk/shows/forrest2007/forrest.html

Kris De Raeymaeker:
Dit gezegd zijnde , er staat nog eentje in knop ....moet nog is gaan checken ....als het ooit is stopt met regenen ...

Herman Mylemans:
Als het nu droger en zonniger wordt gaat de tuin wel een boost krijgen. We hopen op woensdag!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie