Algemeen > Reizen, uitstappen en reisverhalen

Kalkgraslanden en andere biotopen in Hoog-België

<< < (106/106)

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 15 januari 2024, 10:20:24 ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 14 januari 2024, 20:22:30 --- Wanneer je een dergelijke site bezoekt zie je daar enkel andere plantenliefhebbes en "insectenmannen".

--- Einde van citaat ---

Meer moet dat niet zijn Frankie .... ))4 ;)

--- Einde van citaat ---

Neen zeker niet, Kris. Die biotoopjes vragen zeker en vast niet om een grote toeloop.

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Danny Bonnez op 15 januari 2024, 17:49:23 ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 14 januari 2024, 15:03:47 ---Dit topic zat al een tijdje onder het stof... Nochtans ben ik er verschillende keren geweest vorig seizoen.
Elk jaar zie je wel nieuwe ontwikkelingen, wordt je weer wat wijzer of sta je weer maar eens versteld.
Vorig seizoen kon ik vast stellen dat de zeldzame vliegenorchisjes steeds talrijker worden en dit op verschillende locaties. Ze lijken het dus steeds beter te gaan doen.

--- Einde van citaat ---

Leuk om deze prachtige bijzondere planten nog eens onder de aandacht te brengen , Frankie !  ((14 Ik ken die sites ook wel en vind dit ook wel heel bijzonder wat er daar in het zuiden van ons landje allemaal groeit en bloeit ! Schitterde beelden en knappe update !  ((3 ((3 ((3

--- Einde van citaat ---

We hebben er al vele leuke en memorabele momenten beleefd, Danny. Herinner u nog de talloze Ophryssen op de befaamde orchideeënheuvel, enkele jaren geleden...?

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 15 januari 2024, 10:21:47 ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 14 januari 2024, 20:10:44 ---Ik weet het ook niet zeker, Kris, maar ik denk dat ze wel degelijk op Belgische bodem voorkomen. Je moet ze dan helemaal in het uiterste zuiden gaan zoeken.

--- Einde van citaat ---

Ok Frankie , we gaan de uitdaging aan .....om ter eerste eentje vinden op Belgisch grondgebied ? --3 -2( -2(

--- Einde van citaat ---

 :D

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 15 januari 2024, 22:49:52 ---
--- Citaat van: Danny Bonnez op 15 januari 2024, 17:49:23 ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 14 januari 2024, 15:03:47 ---Dit topic zat al een tijdje onder het stof... Nochtans ben ik er verschillende keren geweest vorig seizoen.
Elk jaar zie je wel nieuwe ontwikkelingen, wordt je weer wat wijzer of sta je weer maar eens versteld.
Vorig seizoen kon ik vast stellen dat de zeldzame vliegenorchisjes steeds talrijker worden en dit op verschillende locaties. Ze lijken het dus steeds beter te gaan doen.

--- Einde van citaat ---

Leuk om deze prachtige bijzondere planten nog eens onder de aandacht te brengen , Frankie !  ((14 Ik ken die sites ook wel en vind dit ook wel heel bijzonder wat er daar in het zuiden van ons landje allemaal groeit en bloeit ! Schitterde beelden en knappe update !  ((3 ((3 ((3

--- Einde van citaat ---

We hebben er al vele leuke en memorabele momenten beleefd, Danny. Herinner u nog de talloze Ophryssen op de befaamde orchideeënheuvel, enkele jaren geleden...?

--- Einde van citaat ---

Jazeker , Frankie ! zo iets vergeet je niet hé ......

Bert Stegeman:
mooi om dit topic weer eens te openen

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie