Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Vroeger en nu

<< < (27/27)

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 24 mei 2023, 09:18:46 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 23 mei 2023, 23:11:41 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 23 mei 2023, 18:56:00 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 22 mei 2023, 18:49:00 ---Dank je Luc.  Welke planten komen er tussen de struiken denk je?

--- Einde van citaat ---

 ))4 ))4  Trilliums ??? of heb je die al allemaal ?  -2(

--- Einde van citaat ---
Luc, er zijn nog wel wat Trilliums die ik niet heb.
Volgende Trilliums zijn er al geplant: Trillium tennessense, Trillium discolor, Trillium maculatum.
Er zijn nog andere planten geplant, rarara?

--- Einde van citaat ---

Links of rechts zal nog wel plaats zijn voor een Hepatica of een Gentiaan misschien ?  ))4

--- Einde van citaat ---
Luc, inderdaad Hepatica americana var. acuta in alle mogelijke vormen en kleuren. Alleen deze soort, in dit mini tuintje omgeven door haagbeuk, dan blijven ze toch grotendeels soortecht. Verschillende zaailingen zijn al uitgeplant. Verder heb ik daar ook een paar pioenen staan (Paeonia woodwardii, Paeonia tenuifolia, Paeonia wittmanniana), dankzij de lezing.

Herman Mylemans:
Mijn nieuw tuintje (secret garden, omdat hij helemaal omgeven is door haagbeuk) is nu een beetje afgewerkt. De aanvullingen van de planten zal in de komende jaren gebeuren.

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Herman Mylemans op 26 mei 2023, 22:10:21 ---Mijn nieuw tuintje (secret garden, omdat hij helemaal omgeven is door haagbeuk) is nu een beetje afgewerkt. De aanvullingen van de planten zal in de komende jaren gebeuren.

--- Einde van citaat ---

Inderdaad nog een geheim dat je verborgen hield Herman !  -2(  Ziet er weeral perfect uit !

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 26 mei 2023, 22:54:52 ---
--- Citaat van: Herman Mylemans op 26 mei 2023, 22:10:21 ---Mijn nieuw tuintje (secret garden, omdat hij helemaal omgeven is door haagbeuk) is nu een beetje afgewerkt. De aanvullingen van de planten zal in de komende jaren gebeuren.

--- Einde van citaat ---

Inderdaad nog een geheim dat je verborgen hield Herman !  -2(  Ziet er weeral perfect uit !

--- Einde van citaat ---
Dank u Luc, ik doe allen maar mijn best om een beetje creatief te zijn.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie