Auteur Topic: Hoe ongelezen berichten langer beschikbaar?  (gelezen 2560 keer)

Lily-Anne Vereecken

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 3083
  • Geslacht: Vrouw
Hoe ongelezen berichten langer beschikbaar?
« Gepost op: 13 februari 2013, 18:18:09 »
Is er een mogelijkheid om ongelezen berichten langer te kunnen lezen ?
Als ik het forum bezoek,  ga ik meestal via : ongelezen berichten sinds laatste bezoek, maar als ik niet genoeg tijd heb om alles te overlopen en ik wil de rest van de berichten later lezen , dan kan ik dat enkel doen via het algemeen overzicht van alle onderwerpen en daar kijken naar de datum van de laatste post per onderwerp . Is er nog een andere manier bv berichten van laatste 24 u of berichten van 8 dagen geleden ...
Of is die mogelijkheid hier niet?
Gr. Lily-Anne

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16793
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Hoe ongelezen berichten langer beschikbaar?
« Reactie #1 Gepost op: 13 februari 2013, 19:07:52 »
Als je "ongelezen berichten" hebt aangeklikt en b.v. een lijst hebt van 10 berichten maar je gaat daarna weer off line zonder die berichten te hebben bekeken, dan zal die lijst de volgende keer inderdaad die 10 berichten niet meer tonen. Tenminste als er wat tijd is over gegaan...  als het korte tijd nadien gebeurt zal de lijst wel nog zichtbaar zijn. Ik heb er geen idee van wat de tijdslimiet daarvoor is... ))8
 
Als je dan echter de overzicht pagina met opsomming van alle berichten bekijkt zal je zien dat het icoon links in de marge naast die onderwerpen waarin er gepost is zonder dat je die hebt aangeklikt donkerblauw is en blijft.  Als je dan dat onderwerp aanklikt, verschijnt de lijst met alle topics van dat onderwerp en zal je nog altijd "nieuw" zien staan naast de topics waarin er gepost is.  Op die manier vind je dan toch nog het gemakkelijkst de ongelezen berichten terug.
Als je echter rechts boven "markeer alle berichten als gelezen" aanklikt, dan verdwijnt ook deze "nieuw" melding.
Ik hoop dat dit een beetje duidelijk is Lily-Anne, het is niet simpel dit op papier uit te leggen...  )--1
« Laatst bewerkt op: 13 februari 2013, 19:12:55 door Luc Gilgemyn »
Harelbeke-West-Vlaanderen

Wim Boens

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 8872
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Hoe ongelezen berichten langer beschikbaar?
« Reactie #2 Gepost op: 13 februari 2013, 19:12:38 »
Helemaal onderaan op de startpagina, heb je ook nog een aanklikbare link: "Bekijk de meest recente berichten op het forum." Hier vind je een chronologische lijst met de laatste geplaatste berichten!

Lily-Anne Vereecken

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 3083
  • Geslacht: Vrouw
Re:Hoe ongelezen berichten langer beschikbaar?
« Reactie #3 Gepost op: 13 februari 2013, 23:27:02 »
Allebei bedankt
 Ik had er geen idee van dat het op die manier ook kon .
Die link op de startpagina is niet zo opvallend in die zachte kleur.
Groetjes
Lily-Anne