Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Dionysia Yellowstone op zijn mooist
Dionysia aretioides 'Bevere' in een trog buiten....
Hier nog even de positionering ....
Bloeiende Dionysia in de Kruidtuin uit de collectie van Ger1/ Dionysia Monika 2/ Dionysia Inka Gold 3/ Dionysia Yellowstone 4/ Dionysia esfandiarii op tufsteen
Citaat van: Rudi Berthels op 27 maart 2025, 12:48:51Bloeiende Dionysia in de Kruidtuin uit de collectie van Ger1/ Dionysia Monika 2/ Dionysia Inka Gold 3/ Dionysia Yellowstone 4/ Dionysia esfandiarii op tufsteenFrankie, dat is iets wat ik voor mijn rekening neem. Er zijn goede tuiniers in de Kruidtuin maar spijtig geen enkele met interesse voor rots- en alpineplanten. Wanneer ik er niet ben heb ik wel hulp van de hoofdtuinier die helpt bij het gieten.Prachtige exemplaren, Rudi, wie beheert nu eigenlijk deze collectie? Moet toch ook wel iemand met serieus kennis van zaken zijn?
Bloeiende Dionysia in de Kruidtuin uit de collectie van Ger1/ Dionysia Monika 2/ Dionysia Inka Gold 3/ Dionysia Yellowstone 4/ Dionysia esfandiarii op tufsteenFrankie, dat is iets wat ik voor mijn rekening neem. Er zijn goede tuiniers in de Kruidtuin maar spijtig geen enkele met interesse voor rots- en alpineplanten. Wanneer ik er niet ben heb ik wel hulp van de hoofdtuinier die helpt bij het gieten.