Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Planten gezocht of aangeboden

Mini Hosta simsalabim foto?

(1/1)

Lily-Anne Vereecken:
Vandaag heb ik op de tombola van de  VRV , een mini Hosta gewonnen : mini Hosta ‘simsalabim’
Ik ben heel nieuwsgierig hoe hij eruit zal zien , maar ik kan echter geen afbeelding van deze soort vinden op Google . Wie kan me een afbeelding bezorgen zodat ik weet hoe hij eruit zal zien?
Alvast bedankt?

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 18 november 2017, 23:01:38 ---Vandaag heb ik op de tombola van de  VRV , een mini Hosta gewonnen : mini Hosta ‘simsalabim’
Ik ben heel nieuwsgierig hoe hij eruit zal zien , maar ik kan echter geen afbeelding van deze soort vinden op Google . Wie kan me een afbeelding bezorgen zodat ik weet hoe hij eruit zal zien?
Alvast bedankt?

--- Einde van citaat ---

Ik denk dat je bij Luc Warnier te rade zal moeten gaan, L.A.,de plant kwam van bij hem.

Lily-Anne Vereecken:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 18 november 2017, 23:08:12 ---
--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 18 november 2017, 23:01:38 ---Vandaag heb ik op de tombola van de  VRV , een mini Hosta gewonnen : mini Hosta ‘simsalabim’
Ik ben heel nieuwsgierig hoe hij eruit zal zien , maar ik kan echter geen afbeelding van deze soort vinden op Google . Wie kan me een afbeelding bezorgen zodat ik weet hoe hij eruit zal zien?
Alvast bedankt?

--- Einde van citaat ---

Ik denk dat je bij Luc Warnier te rade zal moeten gaan, L.A.,de plant kwam van bij hem.

--- Einde van citaat ---


Bedankt voor de tip Frankie !

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie