Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Ze hebben natuurlijk een wortelstok in plaats van een echte bol maar toch post ik hem hier maar .....Adonis amurensis ' Nobe Lemon'
Kris, een mooie adonis! Geen gemakkelijke planten in de tuin met deze nattigheid en dan nog de slakken!
Bellevalia sitiaca uit Kreta
Chionodoxa sardensis uit de buurt van Izmir
Citaat van: Luc Scheldeman op 29 februari 2024, 12:27:10Bellevalia sitiaca uit KretaDus uit het uiterste oostelijk deel van Kreta ? Nooit gezien daar in de natuur , jij wel Luc ? Tenzij de foto bedriegt lijken me dit grote bloemen ?
Citaat van: Luc Scheldeman op 29 februari 2024, 12:25:49Chionodoxa sardensis uit de buurt van IzmirAltijd bloemen die een mens vrolijk maken en doen denken aan de lente ....Zou die in de tuin kunnen Luc ?
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 1 maart 2024, 10:06:39Citaat van: Luc Scheldeman op 29 februari 2024, 12:25:49Chionodoxa sardensis uit de buurt van IzmirAltijd bloemen die een mens vrolijk maken en doen denken aan de lente ....Zou die in de tuin kunnen Luc ?Nooit geprobeerd, maar ik heb chionodoxa cretica in de rotstuin staan en dat lukt.