Planten > Orchidaceae
Habenaria radiata & Habenaria psycodes
Lily-Anne Vereecken:
Nog enkele foto's omdat ik er zo blij mee ben dat het eindelijk is gelukt om bloeiende habenaria's te hebben
Omwille van de foto heb ik ze eens bij de vijver gezet.
Op de laatste foto zie je 2 zaaipods die aan het zwellen zijn ! ( heb een handje geholpen met de bestuiving )
Jos Beeren:
Knap resultaat L.A.
Mooi, zo bij de vijver ((12
Johan Keulemans:
Een eerste Habenaria radiata 'Variegata' staat terug in bloei.
Lily-Anne Vereecken:
--- Citaat van: Johan Keulemans op 14 augustus 2015, 21:41:56 ---Een eerste Habenaria radiata 'Variegata' staat terug in bloei.
--- Einde van citaat ---
Prachtig hé Johan ! Hier zijn mijn 'gewone' habenaria radiata's al uitgebloeid , nu hopen dat het zaad volledig rijp komt.
- heb jij al zaadpeulen gehad ?
- Die Habenaria radiata 'Variegata' , heeft die witte streepjes aan de zijkant van de bladeren ?
- Kan je eens een foto van de plant posten?
- Waar heb je die gekocht ? Ik heb nog maar alleen de gewone H. R. aangeboden gezien .
- Is hij even sterk als de 'gewone' of vraagt hij nog meer aandacht?
- Wat is het maximum aan bloemen dat je per knolletje al gehad hebt bij al je soorten ( als je nog andere variëteiten hebt )
- Geef jij ieder jaar een nieuw medium of herbruik je het oude?
- Welk medium geef je ze?
- Hoe overwinter je ze?
- Voedsel?
Johan Keulemans:
--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 15 augustus 2015, 12:06:24 ---
--- Citaat van: Johan Keulemans op 14 augustus 2015, 21:41:56 ---Een eerste Habenaria radiata 'Variegata' staat terug in bloei.
--- Einde van citaat ---
Prachtig hé Johan ! Hier zijn mijn 'gewone' habenaria radiata's al uitgebloeid , nu hopen dat het zaad volledig rijp komt.
- heb jij al zaadpeulen gehad ?
- Die Habenaria radiata 'Variegata' , heeft die witte streepjes aan de zijkant van de bladeren ?
- Kan je eens een foto van de plant posten?
- Waar heb je die gekocht ? Ik heb nog maar alleen de gewone H. R. aangeboden gezien .
- Is hij even sterk als de 'gewone' of vraagt hij nog meer aandacht?
- Wat is het maximum aan bloemen dat je per knolletje al gehad hebt bij al je soorten ( als je nog andere variëteiten hebt )
- Geef jij ieder jaar een nieuw medium of herbruik je het oude?
- Welk medium geef je ze?
- Hoe overwinter je ze?
- Voedsel?
--- Einde van citaat ---
Oei Lily-Anne, het lijkt wel een examen. :D
Probeer straks te antwoorden.
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie