Planten > Orchidaceae
Habenaria radiata & Habenaria psycodes
Lily-Anne Vereecken:
Hallo Brian
Ben ik te laat voor de Habenaria?
Verdorie dat ik het nu pas zie, want die staat al een tijdje op mijn verlanglijstje
Anders wil ik al de eerste zijn om volgend jaar op de lijst te kome n
Gr.
Lily-Anne
Brian Blanken:
Lily Anne
Je heb geluk
ik had de 5 opzij gehouden voor moest er toch nog iemand later reageren
indien interesse stuur even een reactie en dan regelen we de rest :-)
altijd leuk dat jij het bent ben ik zeker dat er veel slaag kans is :D :D
hoe gaat het trouwens met de zaailingen ?
bij mij is er momenteel nog niet veel te zien
Sven de Groot:
Misschien een domme vraag, Brian, maar waarom heb je die knolletjes in hemelsnaam helemaal uit Japan laten overkomen?
Zo zeldzaam is deze orchidee toch niet? Ook in Nederland is ze gewoon te verkrijgen.
Enkele voorbeelden:
www.bakker-hillegom.nl/product/witte-reigerorchidee/
www.baldur-nederland.nl/unterkategorie/Raritaeten_Zwiebeln/Bloembollen/Rariteiten/detail.html
Gerrit Eijkelenboom:
Je motto komt hier helemaal uit.
Lida Lourens:
--- Citaat van: Gerard Verweij op 10 januari 2013, 14:56:22 ---
--- Citaat van: Lida Lourens op 10 januari 2013, 14:19:15 ---Belangstelling? Altijd!. Ik wacht graag de foto's even af. Mag dat?
groet Lida
--- Einde van citaat ---
Lida, als je goeggeld op de naam( afbeeldingen) komen er tientallen foto's tevoorschijn. Kun je jezelf vast vergapen. --6
http://www.google.nl/search?hl=nl&gs_rn=1&gs_ri=hp&cp=13&gs_id=10&xhr=t&q=habenaria+radiata&biw=1024&bih=571&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.1357700187,d.d2k&wrapid=tljp1357826209828016&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=n8juULL3FY3s0gXnvoDQDg
--- Einde van citaat ---
Ik had me al vergaapt op FB Gerard. Ik had een foto van deze plant al gedeeld.Geweldig om te zien,zo fragiel, helaas niet winterhard.
Dank voor je link. Groet Lida
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
[*] Vorige pagina
Naar de volledige versie