Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Crevicegardening in een notendop

<< < (2/3) > >>

Cor van Kapel:

--- Citaat van: Jan Tholhuijsen op  7 december 2014, 16:15:47 ---Er staan nog maar een stuk of 10 plantjes in.  Volgend voorjaar met de lijst op de verkoopdag mijn slag slaan.  ((12 ((12 :P :P

--- Einde van citaat ---
We zullen de verkopers vast op de hoogte stellen dat je eraan komt Jan, dan kunnen ze wat extra voorraad meebrengen ;D ;D.

Bart Moerland:
 ;D......Helemaal geen probleem.....gewoon lijst naar mij sturen...... 8)......wat ik niet heb,hebben Gert en Gerard wel _07
Oeps....is dit nu sluik reclame? --1 --1 --1

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Bart Moerland op  8 december 2014, 15:32:06 --- ;D......Helemaal geen probleem.....gewoon lijst naar mij sturen...... 8)......wat ik niet heb,hebben Gert en Gerard wel _07
Oeps....is dit nu sluik reclame? --1 --1 --1

--- Einde van citaat ---

 gelekaart gelekaart -2(

Jan Tholhuijsen:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  8 december 2014, 16:34:39 ---
--- Citaat van: Bart Moerland op  8 december 2014, 15:32:06 --- ;D......Helemaal geen probleem.....gewoon lijst naar mij sturen...... 8)......wat ik niet heb,hebben Gert en Gerard wel _07
Oeps....is dit nu sluik reclame? --1 --1 --1

--- Einde van citaat ---

 gelekaart gelekaart -2(

--- Einde van citaat ---

Dat mag wel wat mij betreft Bart, we zijn liefhebbers onder elkaar en het is goed te weten waar we de plantjes kunnen vinden.

Filip Wauters:
Ik ben van plan om een crevice garden aan te leggen, maar niet zoals ik tot hiertoe gezien heb . Het moet een steile helling worden van meer dan 45 ° . Kan dit ook met flagstones gerealiseerd worden en hoe moeten de stenen georiënteerd worden ? Horizontaal stapelen of echt verticaal of liever schuin ? Heeft er al iemand zoiets uitgeprobeerd en hoe is dit bevallen ?
Graag jullie reacties
groetjes
Filip

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie