Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Alles over vermeerderen

NRV-zaaddistributie

<< < (4/5) > >>

Bert Stegeman:
ik hoop dat ik mijn zadenlijst op tijd had ingeleverd.
Zo ja dan staan mijn bakjes te wachten om gevuld te worden .
En anders worden ze nog wel een andere keer gebruikt.
Had ze vandaag schoon gemaakt.(sorry foto gedraaid)

Cor van Kapel:

--- Citaat van: Bert Stegeman op 10 januari 2016, 12:26:09 ---ik hoop dat ik mijn zadenlijst op tijd had ingeleverd.

--- Einde van citaat ---
Ik denk dat jij dat het beste kunt weten Bert ))4, ik heb daar van hieraf geen zicht op ))8 ))8.

Zaterdag 23 jan. worden de zaden verzendklaar gemaakt, in week 4 kan een ieder zijn bestelde zaden verwachten.

Gerard Verweij:

--- Citaat van: Cor van Kapel op 10 januari 2016, 19:04:42 ---
--- Citaat van: Bert Stegeman op 10 januari 2016, 12:26:09 ---ik hoop dat ik mijn zadenlijst op tijd had ingeleverd.

--- Einde van citaat ---
Ik denk dat jij dat het beste kunt weten Bert ))4, ik heb daar van hieraf geen zicht op ))8 ))8.

Zaterdag 23 jan. worden de zaden verzendklaar gemaakt, in week 4 kan een ieder zijn bestelde zaden verwachten.

--- Einde van citaat ---

Top, man!
Met dank aan al die vrijwilligers.

Bert Stegeman:
Gisteren nog enkele zaden gezaaid .
 hier het resultaat https://www.flickr.com/photos/mountainfan/sets/

Cor van Kapel:
Vandaag is door zo'n 15 vrijwilligers van de NRV de jaarlijkse zaaddistributie afgerond. De zakjes zaad zitten in de enveloppen en ieder NRV-lid die zaden besteld heeft kan zijn aanvraag in de loop van week 4 in de brievenbus verwachten. Daarna wordt de zaadlijst voor iedereen beschikbaar gesteld.

Foto 1: het voltallige team (minus uw verslaggever)
Foto 2: de eindcontrole
Foto 3: soms stroopt het een beetje op !!

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie