Algemeen > Reizen, uitstappen en reisverhalen

Oostenrijk, Kaunertal

(1/21) > >>

Gerrit Roest:
Even terug in de tijd.
Samen met mij zoon Martien ben ik dit jaar van 19 tot 27 juni naar Oostenrijk geweest, meer precies naar het Kaunertal en het Oberinntal.
Ons logeeradres was in feichten in het Kaunertal op 1300 m hoog. Mijn doel was uiteraard rotsplanten zien en fotograferen, het doel van Martien: wandelen, ruige bergen, de gletscher, eeuwige sneeuw enz.
Hier enkele sfeerfoto’s. 1 een stukje alpenweide, 2 ons wandelpad met in de verte ons doel, 3 een leuke Primula en 4 extreem weer.

Wim Boens:
Mooie foto's, Gerrit. Dank je om ze te delen.
Als je er meer hebt, zeker posten!

Luc Gilgemyn:
Gerrit, hoe durf je, om bij dit weer zomerse sneeuwfoto's te posten ??  :o ;D ;D ;)

Zonder geintjes, een heel goeie start Gerrit, zoals Wim hoop ik op meer !!

Frankie Wulleman:
Sfeervolle foto's uit het Europese gebergte, Gerrit. Dit smaakt inderdaad naar meer!
Bedoel je dan werkelijk dat er daar tussen 19 en 27 juni nog verse sneeuw gevallen is?

Gerrit Roest:
Ik heb nog een heleboel foto's Wim, helaas niet allemaal van goede kwaliteit dit kwam vooral door een verkeerde instelling van mijn fotocamera maar ook door het weer en soms ook wel door het te gehaast foto's nemen. Bij deze serie hiervan een voorbeeld: Moneses uniflora, bij dit plantje had ik op zijn minst op mijn knieën gemoeten maar het had al de gehele dag geregend en ik moest ook nog mijn paraplu omhoog houden. en ik wist toen ook nog niet wat ik voor mijn lens had.
Op de dag van aankomst een wandeling boven het dorp met 1 Viola canina 2 Moneses uniflora 3 Salvia pratense en 4 Lamium galeobdolon. Rhinanthus sp.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie