Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Alles over vermeerderen

Zaad- en bollenlijsten

<< < (72/78) > >>

Martien Kerk:
Hoi,

Alle 102 aanvragen van zaden zijn bijna een week geleden verwerkt en vertuurd En wat heel fijn is, we hebben  verschillende positieve reacties gekregen. Daar kunnen we iets mee en daar doen we het voor.
Op dit moment zijn mijn vrouw en ik bezig met het aanvullen van de zakjes met zaad. Tenminste waar nog zaad van is. Op zaterdag 15 februari hebben we als NRV een lezingendag en dan dragen we alle zaden , etc. over aan Ben Vermeij. Hij zal eventuele aanvragen verwerken. Leden maar ook niet-leden kunnen zaden bestellen tegen een kleine vergoeding. Zie de site.

Piet Kok:
De eerste zaden komen al op! Alle Dodecatheons zijn opgekomen. De verschillende Penstemons houden een wedstrijdje "uit de pot groeien", en de Narcissus bulbocodium heeft er ook zin in......


Van de zaden van vorig jaar heb ik al wat in de tuin staan. De Erythronium staat in knop en gaat binnenkort bloeien, en de Corydalis cheilanthifolia laat schuchter het eerste bloemetje zien.

Luc Scheldeman:

--- Citaat van: Piet Kok op  3 maart 2019, 16:14:19 ---De eerste zaden komen al op! Alle Dodecatheons zijn opgekomen. De verschillende Penstemons houden een wedstrijdje "uit de pot groeien", en de Narcissus bulbocodium heeft er ook zin in......


Van de zaden van vorig jaar heb ik al wat in de tuin staan. De Erythronium staat in knop en gaat binnenkort bloeien, en de Corydalis cheilanthifolia laat schuchter het eerste bloemetje zien.

--- Einde van citaat ---
De foto met het label voor Narcissus bulbocodium heeft alleszins een andere inhoud.
De erythronium ziet er een tuolumnense uit, de bloemen zullen duidelijkheid geven.

Piet Kok:

Hoi Luc,


Je hebt gelijk. De foto zit er niet bij. Ik kwam er iets te laat achter dat er maar vier foto's geupload konden worden. Bijgaand alsnog het fotootje. De Dodecatheon was de clevelandii.




--- Citaat van: Luc Scheldeman op  3 maart 2019, 19:12:09 ---
--- Citaat van: Piet Kok op  3 maart 2019, 16:14:19 ---De eerste zaden komen al op! Alle Dodecatheons zijn opgekomen. De verschillende Penstemons houden een wedstrijdje "uit de pot groeien", en de Narcissus bulbocodium heeft er ook zin in......


Van de zaden van vorig jaar heb ik al wat in de tuin staan. De Erythronium staat in knop en gaat binnenkort bloeien, en de Corydalis cheilanthifolia laat schuchter het eerste bloemetje zien.

--- Einde van citaat ---
De foto met het label voor Narcissus bulbocodium heeft alleszins een andere inhoud.
De erythronium ziet er een tuolumnense uit, de bloemen zullen duidelijkheid geven.

--- Einde van citaat ---

Luc Scheldeman:
De nieuwe zadenlijst van Kurt Vickery met zaden van bolgewassen is pas uit.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie