Algemeen > Reizen, uitstappen en reisverhalen

VRV-wandelingen

<< < (2/6) > >>

Frankie Wulleman:
En ook mijn vrouwtje wilde wel eens poseren in deze ruige natuur. Rechts, hele bestanden van Veronica prostrata ssp. scheezeri.

Kris De Raeymaeker:
Mooi initiatief Danny en ook Frankie bedankt voor de mooie foto's ! En uiteraard de beste promotie voor onze natuuruitstappen van de vereniging .
Luc ,Jef ,misschien moeten we de naam van deze topic VRV-wandelingen noemen ipv gewoon wandelingen.

Freddy Van De Winckel:
Prima initiatief Danny om onze VRV Natuurwandelingen eens in de verf te zetten.
Ook dit jaar is er inderdaad een uitstap gelpland, nl op 22 mei en dit in de omgeving van Honnelles.
Verdere details volgen.
Het idee van onze uitstap komt dit jaar van onze vriend Jan Balis, die als natuurkenner Honnelles en omgeving één van de waardevolste gebieden op botanisch vlak van België beschouwd.
Langs deze weg wil ik Jan bedanken voor zijn zeer gewaardeerde medewerking.

Danny De Raeymaeker:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 10 april 2010, 20:54:17 ---Mooi initiatief Danny en ook Frankie bedankt voor de mooie foto's ! En uiteraard de beste promotie voor onze natuuruitstappen van de vereniging .
Luc ,Jef ,misschien moeten we de naam van deze topic VRV-wandelingen noemen ipv gewoon wandelingen.

--- Einde van citaat ---
Kris,
Ik zie dat het ondertussen al VRV-wandelingen noemt.
Ik wou het ook zo noemen maar ik dacht bij mezelf dat ik de naam VRV niet moest aanhalen daar het toch al op een site van VRV staat.

Danny De Raeymaeker:

--- Citaat van: Freddy Van De Winckel op 11 april 2010, 14:56:38 ---Prima initiatief Danny om onze VRV Natuurwandelingen eens in de verf te zetten.
Ook dit jaar is er inderdaad een uitstap gelpland, nl op 22 mei en dit in de omgeving van Honnelles.
Verdere details volgen.
Het idee van onze uitstap komt dit jaar van onze vriend Jan Balis, die als natuurkenner Honnelles en omgeving één van de waardevolste gebieden op botanisch vlak van België beschouwd.
Langs deze weg wil ik Jan bedanken voor zijn zeer gewaardeerde medewerking.

--- Einde van citaat ---
Freddy en de andere bestuursleden,
Graag gedaan.
Trouwens als je over iets tevreden bent, mag je dat gerust laten weten aan de mensen.
Via deze weg geef ik me graag al op als kandidaat deelnemer op zaterdag 22 mei.
Ik zie er naar uit.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie