Auteur Topic: Leuke items gevraagd  (gelezen 1774 keer)

Hans Mol

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 34
  • Geslacht: Man
  • Cherish alpines
Leuke items gevraagd
« Gepost op: 8 maart 2011, 15:20:08 »
Beste Mensen,


Via de NRV ben ik op dit forum terechtgekomen. Wat een kennis is hier aanwezig over onze geliefde rotsplanten! :)
Misschien kennen jullie ook mijn website "Rotstuinen en Alpieneplanten". Hiervoor ben ik constant op zoek naar leuke items over rotstuinen en alpieneplanten. De website heeft heel veel serverruimte beschikbaar. Het zou zonde zijn dat we deze niet gebruiken.
Daarom een oproep aan alle Vlaamse en Nederlandse bezoekers van dit forum.
Heb je een leuk item over een plant, plantengroep of wil je gewoon je eigen tuin eens in het licht brengen, stuur dit dan naar mij en ik maak er een interessant item van op de website. Alles is welkom! De website wordt best goed bezocht en draagt bij aan de verspreiding van onze hobby.

Iets bij te dragen? Stuur het dan naar het volgende adres: contact1@rotstuinenenalpieneplanten.nl

Alvast bedankt voor jullie bijdragen en reacties,

Hans


NRV-lid

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16731
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Leuke items gevraagd
« Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2011, 17:10:21 »
Dag Hans, welkom op ons forum !!
Als rechtgeaarde rotsplantenman zult u zich hier best thuis voelen !
Ik ben al vaker eens op uw website "verdwaald"  :), menslief, indrukwekkend is dat inmiddels geworden en verschrikkelijk interessant.

Ik hoop dat je van hieruit nog een paar bijkomende items ontvangt en aarzel vooral niet om ons ook hier met uw foto's te verblijden !  ;)
« Laatst bewerkt op: 11 maart 2011, 14:39:20 door Luc Gilgemyn »
Harelbeke-West-Vlaanderen

Eduard Troch

  • Senior poster
  • ****
  • Berichten: 598
  • Geslacht: Man
Re:Leuke items gevraagd
« Reactie #2 Gepost op: 8 maart 2011, 21:14:01 »
Hartelijk welkom op het forum Hans.
We hebben mekaar al enkele malen gemaild en vorig jaar, op het nippertje, elkaar gemist in de tuin van Marc Bertels...

Je zult hier beslist je gading vinden.

Eduard
Hingene, prov. Antwerpen (B)

Hans Mol

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 34
  • Geslacht: Man
  • Cherish alpines
Re:Leuke items gevraagd
« Reactie #3 Gepost op: 8 maart 2011, 21:17:27 »
Beste Luc,

Bedankt voor je warme onthaal in dit forum. Ik voel mij er nu al thuis. Ik hoop er inderdaad veel gebruik van te kunnen maken.
Ik zie dit forum dan ook als een welkome bron van informatie voor mijn website.
Ik ga ook zeker mijn foto's hierop plaatsen. Het nieuwe rotsplantenseizoen is nu begonnen en ik hoop dat we er met zijn allen weer enorm van mogen genieten.

NRV-lid

Hans Mol

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 34
  • Geslacht: Man
  • Cherish alpines
Re:Leuke items gevraagd
« Reactie #4 Gepost op: 8 maart 2011, 21:32:10 »
Eduard,

Ook jij bedankt voor je warme onthaal. Het is inderdaad jammer dat we elkaar bij Marc misgelopen hebben. Ik vind het altijd leuk om mensen met dezelfde interesses te ontmoeten. Was overigens een hele leuke dag en een heel mooie tuin. Ben benieuwd naar de open tuinen van dit jaar. Misschien gaan we elkaar daar ontmoeten.

 :) :)
NRV-lid