Planten > Bloembollen-Knollen-Wortelstokken

Crocus 2023

<< < (201/201)

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 31 december 2023, 16:20:07 ---
--- Citaat van: Danny Bonnez op 31 december 2023, 16:08:35 ---Kijk eens wat er hier bloeit ...... 2)) 8))

--- Einde van citaat ---

C alatavicus Danny ??

--- Einde van citaat ---

toch niet Luc

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 31 december 2023, 16:31:05 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 31 december 2023, 15:26:50 ---We kunnen hopen dat onze waarde voorzitter en moderator al in zijne zetel zit te luisteren naar de nieuwjaarsbrief van de kleinkinderen Danny en alzo niet merkt dat je al raad naar de krokus die hier gisteren bloeide ….

--- Einde van citaat ---

Misschien gaat de voorzitter/moderator wel vroeg naar bed Kris ?  Je weet het nooit  -2( -2( 

Voordien wil ik nog 2023 eer aan doen met de eerste ...Crocus gembosii.... nog niet met zwarte stijl... maar van de donkerpaarse stengel kan ik ook al genieten.

--- Einde van citaat ---

Crocus gembosii is me heel bekend , Luc ! Een heel mooie soort om de overgang van oud naar nieuw te vieren !!!  _04

Hier nog geen gembosii die al zo ver staat

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 31 december 2023, 16:22:17 ---
Mijn stem gaat naar korolkowii...  misschien 'Snow Tiger', want die staat hier ook ongeveer zover...  ))4

--- Einde van citaat ---

U hebt gewonnen heer voorzitter! Inderdaad de eerste hier is onze sneeuwtijger …Foto’s volgen volgend jaar …

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 31 december 2023, 16:45:53 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 31 december 2023, 16:22:17 ---
Mijn stem gaat naar korolkowii...  misschien 'Snow Tiger', want die staat hier ook ongeveer zover...  ))4

--- Einde van citaat ---

U hebt gewonnen heer voorzitter! Inderdaad de eerste hier is onze sneeuwtijger …Foto’s volgen volgend jaar …

--- Einde van citaat ---

 )2)  Het doet natuurlijk deugd om het jaar af te sluiten met een klinkende eerste prijs Mr de Erevoorzitter, waarvoor dank !!  )))3 Ik ga er vandoor met mijn prijs onder de arm..

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie