Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Tuinproblemen en hun oplossingen (?) Natuurfenomenen ea.

Mosbestrijding door Mogeton

<< < (12/12)

Luc Gilgemyn:
Ook oude topics worden blijkbaar nog regelmatig geraadpleegd.
Ik ontving onderstaand bericht waaruit iemand misschien zijn voordeel kan halen.

Van: Bart Willemsen <bart@anorel.be>
geachte,
ik las op jullie forum een probleem over korstmossen en het product Mogeton.
omdat ik zelf werk voor het Bedrijf Anorel te Hove en we 2 mosbestrijders hebben ontwikkeld, wou ik even van me laten horen. Mangaan Vitaal is ontwikkeld als bestrijder voor korstmossen, levermossen, zilvermossen en het product is op basis van oliƫn en kan ook dienen als vloeibare meststof omdat er nog Mangaan en Ureum in zit.Dit product wordt zeer veel toegepast in boom en plantenkwekerijen en werkt zeer goed op verhardingen. 2de product is Anafer garden, dit is een mosbestrijder in de gazon op basis van ijzerchelaat IDHA, we hebben het ook als een vloeibare meststof op de markt gezet. 5,2% Ureum, voor groene gazon en 4% kaliumoxide voor gras body te geven. Na 1 u ziet het mos al zwart van het afsterven, na 8U kan het verticuteren beginnen. bij meer info of vragen, hoor en help ik jullie graag verder.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie