Nieuws > Algemeen nieuws

Vlaamse vedettes deel 2 : onze moderator in de schijnwerper

<< < (2/2)

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  5 september 2010, 11:58:42 ---Oeioei eerst een lauwerkrans en siroop en dan een scheut(je) azijn...   ::) ;)  Alle twee een deel van het gelijk zeker ?  ;) ;)

--- Einde van citaat ---

Humm , siroop en een beetje azijn....daar kunnen goede zaken uitkomen.Menig kok maakt met zulke ingredienten zijn beste sausen.En de saus is het bindmiddel om de goede zaken bij mekaar te houden en te ondersteunen.Dus kan het nog goedkomen...  

Ger van den Beuken:
Als voorzitter van onze NRV zou ik jou Luc ook willen complimenten met je mooie bijdrage in ons Jubileum boek.
Hartelijk dank en fijn om kennis te kunnen delen met onze zuiderburen. Zou meer moeten gebeuren in de toekomst!!

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Ger van den Beuken op  5 september 2010, 18:00:45 ---Als voorzitter van onze NRV zou ik jou Luc ook willen complimenten met je mooie bijdrage in ons Jubileum boek.
Hartelijk dank en fijn om kennis te kunnen delen met onze zuiderburen. Zou meer moeten gebeuren in de toekomst!!


--- Einde van citaat ---

Ik hoor het u graag zeggen, Ger. Nog enkele Nederlandse gasten op ons forum bijvoorbeeld zouden ook welgekomen zijn. Misschien ligt er daar wel ergens een samenwerkingsverband. ;)

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  5 september 2010, 16:32:40 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op  5 september 2010, 11:58:42 ---Oeioei eerst een lauwerkrans en siroop en dan een scheut(je) azijn...   ::) ;)  Alle twee een deel van het gelijk zeker ?  ;) ;)

--- Einde van citaat ---

Humm , siroop en een beetje azijn....daar kunnen goede zaken uitkomen.Menig kok maakt met zulke ingredienten zijn beste sausen.En de saus is het bindmiddel om de goede zaken bij mekaar te houden en te ondersteunen.Dus kan het nog goedkomen...  

--- Einde van citaat ---

En dat Luc goed kan koken hebben we in het verleden reeds genoeg gezien. Zijn artikel over Pleiones bijvoorbeeld is nog altijd een leidraad voor mij.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie