Algemeen > Reizen, uitstappen en reisverhalen

Op en langs de grens alpien - mediterraan

<< < (88/89) > >>

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 15 augustus 2018, 15:51:13 ---Een zeer gedrongen en diepblauwe vorm van Gentiana utriculosa.

--- Einde van citaat ---

Schitterend, uniek blauw toch !!

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 19 augustus 2018, 12:32:05 ---
--- Citaat van: Frankie Wulleman op 15 augustus 2018, 15:51:13 ---Een zeer gedrongen en diepblauwe vorm van Gentiana utriculosa.

--- Einde van citaat ---

Schitterend, uniek blauw toch !!

--- Einde van citaat ---

Zeker Luc, en zoals Danny ook nog aanhaalde, met het bleke gesteente op de achtergrond komt die blauwe kleur nog meer tot zijn recht.

Frankie Wulleman:
Ik heb geen bloeiende Silene elizabethae gezien, en jammergenoeg is mijn grote plant in de tuin ook alweer verdwenen na enkele seizoenen. Kortlevend is hij dus echt wel.
Maar niet getreurd, ik denk dat ik volgend seizoen niet zonder silene bloemen zal zitten! Misschien kan ik nog een sileneslaatje maken?  -2(

Bert Stegeman:
nog genoeg voorraad ((14

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 20 augustus 2018, 22:03:10 ---Ik heb geen bloeiende Silene elizabethae gezien, en jammergenoeg is mijn grote plant in de tuin ook alweer verdwenen na enkele seizoenen. Kortlevend is hij dus echt wel.
Maar niet getreurd, ik denk dat ik volgend seizoen niet zonder silene bloemen zal zitten! Misschien kan ik nog een sileneslaatje maken?  -2(

--- Einde van citaat ---

Die staan er schitterend bij Frankie !  Een Silene trog is misschien nog een mogelijkheid !  -2(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie