Algemeen > Reizen, uitstappen en reisverhalen

In het spoor van de Tour.

<< < (2/83) > >>

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 21 december 2017, 21:24:00 ---Ik meen de Col du Lautaret te herkennen met het begin van de beklimming van de Galibier

--- Einde van citaat ---

Goed gezien, Gerrit!

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 21 december 2017, 23:03:06 ---Is dit een quizvraag ? Ben geen wielerfanaat en heb geen dus geen idee waar dit kan zijn,  maar je maakt het zo wel extra spannend!
Ben benieuwd naar je ontdekkingen en zal dit topic zeker volgen!

--- Einde van citaat ---

Het hart van de Franse alpen, Lily-Anne. We verbleven een weekje op een boogscheut van de Galibier, de Tourklassieker bij uitstek!

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Jos Beeren op 22 december 2017, 13:37:16 ---Toch niet óók met de fiets hè  Frankie  :o  hoewel met jouw benen.....

--- Einde van citaat ---

Neen Jos, niet met de fiets! Zo sportief ben ik niet.

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Danny Bonnez op 21 december 2017, 22:33:50 ---Ik heb zeker goede herinneringen aan deze streek , Frankie . Misschien ook wel omdat ik wielerliefhebber ben maar de flora die ik er zag kan ook wel tellen . Ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen ...... 3)) 6))

--- Einde van citaat ---

Dit is een prachtig hoekje van de alpen, Danny. Ik heb er een goede tijd beleefd, met heel wat leuke herinneringen.

Gerrit Eijkelenboom:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 22 december 2017, 23:01:53 ---
Het hart van de Franse alpen, Lily-Anne. We verbleven een weekje op een boogscheut van de Galibier, de Tourklassieker bij uitstek!

--- Einde van citaat ---

Dat moet dan wel het ski dorp Valloire zijn. Beroemd om zijn tour-doorkomsten.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie