Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Peatbed

<< < (278/349) > >>

Kris De Raeymaeker:
Deze heeft zijn naam niet gestolen en blijft inderdaad wat compacter ....Gentiana sino-ornata 'Compacta '

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 30 september 2021, 09:32:01 ---
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 27 september 2021, 15:59:55 ---Bedankt Kris,  hij is intussen alleen nog mooier geworden.

--- Einde van citaat ---

Super Luc! Heb hier ook 'Gorau glas ' maar kan er niet aan tippen !!!  ((3 Openen de bloemen zich bij jou goed als ze geen zon krijgen en in de schaduw staan ? Hij groeit dus eigenlijk in de turfblokken als ik het goed begrijp .Misschien krijgt de mijne nog iets te veel uren zon , ik weet het niet ?

--- Einde van citaat ---

Ik plantte hem ooit in het grondmengsel vlak naast de turfblokken in het peatbed Kris... hij heeft echter uit eigen beweging de vlucht genomen en is volledig in de bloken gaan groeien.  ((--11

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 30 september 2021, 09:33:59 ---Deze heeft zijn naam niet gestolen en blijft inderdaad wat compacter ....Gentiana sino-ornata 'Compacta '

--- Einde van citaat ---

Ook een hele mooie Kris !

Kris De Raeymaeker:
Nog meer Gentiana geweld ....

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 12 oktober 2021, 21:05:57 ---Nog meer Gentiana geweld ....

--- Einde van citaat ---

Prachtig toch die hemelsblauwe vormen !!  :o

Eentje die je best probeert te verminderen Kris, dat we hem aan deze kant van het kanaal kunnen over houden !  ))4

 :-[ oeps.... vermeerderen uiteraard...  ))2 -2(

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie