Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > In en rond onze rotstuinen

Peatbed

<< < (280/348) > >>

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  1 november 2021, 10:15:15 ---Gentiana ‘Starlight ‘ bloeide wat later dan de andere uit deze categorie maar blijft lekker doorgaan …Ik heb hem uitgeplant in een mini peat landschap…

--- Einde van citaat ---

Heel bloeilustig zo te zien Kris !  Hij lijkt wel een beetje 'leggy' niet ?

Kris De Raeymaeker:
Het eerste leven valt ook waar te nemen in dit tuingedeelte ....
Diverse Galanthus en ook de eerste Eranthis ....denk dat dit 'Schwefelglanz ' is .Galanthus elwesii 'Godfrey Owen' is de sneeuwklok op de foto ....

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 29 januari 2022, 11:15:32 ---Het eerste leven valt ook waar te nemen in dit tuingedeelte ....
Diverse Galanthus en ook de eerste Eranthis ....denk dat dit 'Schwefelglanz ' is .Galanthus elwesii 'Godfrey Owen' is de sneeuwklok op de foto ....

--- Einde van citaat ---

Heel interessante tuingedeelte Kris , mooi om te zien ! Sinds een jaar of 3 ben ik er ook mee bezig , maar dan vooral voor bollen als duidelijke bosplanten . Voorlopig hier nog geen bloei ……..

Kris De Raeymaeker:
Kalmiopsis leachiana uit de Siskiyou Mountains (Southwest Oregon ) stond al lang op mijn verlanglijstje en 2 jaar terug kon ik een klein en jong plantje bemachtigen ...Nu voor de eerste keer bloei ... 

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 21 februari 2022, 14:48:18 ---Kalmiopsis leachiana uit de Siskiyou Mountains (Southwest Oregon ) stond al lang op mijn verlanglijstje en 2 jaar terug kon ik een klein en jong plantje bemachtigen ...Nu voor de eerste keer bloei ... 
Spijtig genoeg wil de foto niet mee ...

--- Einde van citaat ---
Ja Kris, de bloemetjes blijven niet stil staan! Ik ben juist ook in de tuin geweest omdat de regen gestopt is, maar is nog altijd veel wind.  --13

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie