Nieuws > Algemeen nieuws

gelukkig nieuwjaar en fijne kerstdagen

(1/13) > >>

Bert Stegeman:
Afgelopen jaar opende wim ook zo'n topic.
Ik dacht ik ben nu toch al in de kerst sfeer.
Misschien iets wat aan de vroege kant ))2 maar toch wens ik alle vrv-ers en nrv-ers het beste toe ((14
Zowel namens mij als mijn vriendin fijne kerstdagen en gelukkig 2013.
Ps
Misschien is het ook leuk om hier wat leuks te typen over wat er het afgelopen jaar is gebeurt met onze tuinen planten etc.
gewoon verhaaltjes of leuke anekdotes.
 Gr Bert

Kris De Raeymaeker:
Je bent er wel erg vroeg bij Bert ....
Ik heb vandaag eerst wat anders gevierd .....en dat vandaag op 12/12/2012 om 12.12h .......Ik moet namelijk weer ongeveer 100 jaar wachten  om zoiets te kunnen vieren   ;D

Wim Boens:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 12 december 2012, 22:05:12 ---Ik heb vandaag eerst wat anders gevierd .....en dat vandaag op 12/12/2012 om 12.12h .......

--- Einde van citaat ---

Euhmm...hoe moet ik mij het vieren van 12/12/12 12:12 voorstellen, Kris?  ))4 (Voor mij persoonlijk was 12/12/1212 12:12 net nog dat tikkeltje beter, maar ik herinner mij bar weinig van de festiviteiten ;))

Wim Boens:
Anyhow, dit is het kerst en nieuwjaarsdraadje, dus bij deze:

Ik wens jullie allemaal een fijne eindejaarsperiode en een gezond en bloeirijk 2013!

Sven de Groot:
Tsjongejonge, wat zijn jullie er vroeg bij! Ik zie de stoomboot nog net aan de horizon verdwijnen. Maar ik moet toegeven dat ook hier inmiddels een kerstboom is opgetuigd.
Dus vooruit het kan al: ook van mij alvast prettige kerstdagen en een gelukkig 2013 toegewenst!


--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 12 december 2012, 22:05:12 ---Ik heb vandaag eerst wat anders gevierd .....en dat vandaag op 12/12/2012 om 12.12h .......Ik moet namelijk weer ongeveer 100 jaar wachten  om zoiets te kunnen vieren   ;D

--- Einde van citaat ---

Er is altijd wel iets te vieren voor de fuifnummers onder ons, hé Kris. Over een paar dagen kun je de champagnekurken alweer laten knallen. Dan is het immers 20/12/2012, 20:12 uur!  

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie