Planten > Bloembollen-Knollen-Wortelstokken

Cyclamen: identificatiesleutel

(1/2) > >>

Cor van Kapel:
Zoals in antwoord 344 al werd aangekondigd, hierbij (voorlopig) de "Sleutel tot de soorten van Cyclamen". Deze uitgave komt uit het boek "Cyclamen, handboek voor liefhebbers" van Paul Hendrikx en is nog gebaseerd op de oude nomenclatuur. Paul werkt momenteel aan een geheel nieuwe versie ((11 en die hopen we t.z.t. hier ook te kunnen publiceren, maar volgens Paul wordt dat op z'n vroegst eind van het jaar. Tot die tijd zullen jullie het met de oude moeten doen.

Mede namens Paul, veel snuffel plezier _07.

Edit Luc: het bericht waarvan sprake hierboven is terug te vinden in het topic: Cyclamen 2013.

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Cor van Kapel op 15 oktober 2013, 11:58:48 ---Zoals in antwoord 344 al werd aangekondigd, hierbij (voorlopig) de "Sleutel tot de soorten van Cyclamen". Deze uitgave komt uit het boek "Cyclamen, handboek voor liefhebbers" van Paul Hendrikx en is nog gebaseerd op de oude nomenclatuur. Paul werkt momenteel aan een geheel nieuwe versie ((11 en die hopen we t.z.t. hier ook te kunnen publiceren, maar volgens Paul wordt dat op z'n vroegst eind van het jaar. Tot die tijd zullen jullie het met de oude moeten doen.

Mede namens Paul, veel snuffel plezier _07.

--- Einde van citaat ---
Alvast bedankt Cor (en Paul voor de toelating) voor deze heel nuttige informatie.

Kris De Raeymaeker:
Dank voor je inzet Cor !  ((14 Goed idee om daar mee door te zetten ! Zo kunnen we met zijn allen weer een graantje mee pikken van deze interessante "how know" ...
Uiteraard ook Paul bedankt voor zijn gulle medewerking .Daar hebben we als vereniging (VRV/NRV) nog eens wat  aan.
Voorbeelden die best navolging verdienen !

Danny De Raeymaeker:
Cyclamen genieten mijn voorkeur.
Voor mij zal het dus alleszins ook heel interessant zijn.
Bedankt Cor en uiteraard ook mijn dank aan Paul.

Wim Boens:
Ook van mij een hartelijke dank, Cor en Paul. Heel fijn om deze identificatiesleutel hier altijd bij de hand te hebben!  ((14

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie