Planten > Schaduwplanten

Hepatica

(1/13) > >>

Chris Vermeire:
Dit is Hepatica japonica 'Hayato' verleden jaar meegebracht van Japan, hier nog 2 andere die hun eerste bloem tonen: H.henryi double pink en H.'Anjyu'

Jozef Lemmens:
Schitterende planten. Staan die nu al in bloei? Ik heb die H. 'Anjyu' ook, maar bij mij staat er nog niks in bloei.

Chris Vermeire:
dag Jozef, het is wel niet de volle bloei maar het eerste bloempje, in mijn alpiene kas hou ik wel de vorst buiten vooral omdat ook de jonge zaailingen daar staan die nu volop aan het kiemen zijn, hier nog eentje: Hepatica asiatica 'Hatsu Hinode'

Chris Vermeire:
terwijl het buiten nog een tijdje wachten is op de eerste bloempjes zijn hier in de alpiene serre in de schaduw al enkele planten begonnen met bloeien, ik hoop dat ik de eerste foto goed upload:
Chris

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Chris Vermeire op 13 februari 2010, 19:39:30 ---terwijl het buiten nog een tijdje wachten is op de eerste bloempjes zijn hier in de alpiene serre in de schaduw al enkele planten begonnen met bloeien, ik hoop dat ik de eerste foto goed upload:
Chris

--- Einde van citaat ---

Jawel Chris ,komt helemaal goed… Over welke soort en of hybride spreken we hier ? Zelf moet ik ook nog ontdekken hoe het allemaal werkt .

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie