Nieuws > Verenigingsnieuws - VLAAMSE ROTSPLANTEN VERENIGING

10 jaar van de Vlaamse Rotsplanten Vereniging !

(1/3) > >>

Maggi Young:
10 jaar van de Vlaamse Rotsplanten Vereniging !


De SRGC sturen hartelijke felicitaties aan al onze goede vrienden in de Vlaamse Rotsplanten Vereniging dat vandaag viert de tiende verjaardag sinds het werd opgericht.

De SRGC is trots om nauw worden betrokken bij deze bruisende vereniging van rock tuinders uit Vlaanderen - we delen veel leden en verheugen in het succes van de VRV Forum, die ze nu delen met de Nederlandse Club (NRV).

We wensen de VRV groot succes in de toekomst en hopen op een lange geschiedenis van voortdurende vriendschap tussen onze leden.

Proficiat aan de VRV!     ((12

En nu....... VRV najaarslezing op 23 november 2013 te Gent -   8)  Prachtig!!


Maggi and Ian Young
 

Luc Gilgemyn:
 ((13 ((4

Dank u, Maggi en Ian !!!!
Namens het volledig bestuur en alle leden van de VRV !
Je weet dat jullie (en de hele SRGC) een speciaal plaatsje hebben in ons hart !  -((1

We zetten inderdaad de feestelijkheden morgen in met Melvyn Jope te gast - en zoals reeds elders geschreven : er komen nog de nodige verrassingen !

Kris De Raeymaeker:
Heel veel dank Ian and Maggi  - Many thanks Ian and Maggi .  -6( _08

The SRGC and VRV are like brothers and sisters to me !  Ian and Maggi : we always enjoyed your support and warm sympathy ! 

We danken ook al onze stichters maar daar komen we ook nog gepast op terug ...
We zetten inderdaad vanaf morgen het feestjaar in ......In de periode van 22 november 2013 tem eind 2014 zullen er dan ook allerlei gepaste initiatieven plaats vinden om dit heugelijk jaar te kunnen vieren . Zoals Luc reeds aankondigt komt de eerste surprise er ook morgen al aan . De VRV is er helemaal klaar voor ! Ik hoop jullie ook ?   
Melvyn is ook een geschikte gast om met ons de feestvreugde te delen .

Maggi Young:
Het zal een prachtige viering met Melvyn als uw gast.  ((14

Maar maak hem niet te veel tarrt of hij zou in slaap vallen!  ( Er zal taart zijn, hoop ik?  ;) :D     )

Cor van Kapel:

--- Citaat van: Maggi Y op 22 november 2013, 14:42:20 ---( Er zal taart zijn, hoop ik?  ;) :D     )

--- Einde van citaat ---
Dat hopen wij ook Maggi en dan mag Melvyn (tussen de middag) gerust een tukkie doen van ons --11 -1( _07.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie