Planten > Galanthus - Sneeuwklokjes

Galanthus 2023 - 2024

(1/46) > >>

Danny Bonnez:
Het voelt een beetje raar maar de eerste sneeuwklokjes komen al in bloei !

Galanthus elwesii 'Peter Gatehouse'

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Danny Bonnez op 11 oktober 2023, 22:53:56 ---Het voelt een beetje raar maar de eerste sneeuwklokjes komen al in bloei !

Galanthus elwesii 'Peter Gatehouse'

--- Einde van citaat ---
Danny, dat is inderdaad raar voor een elwesii. De herfst moet nog beginnen!

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Danny Bonnez op 11 oktober 2023, 22:53:56 ---Het voelt een beetje raar maar de eerste sneeuwklokjes komen al in bloei !
Galanthus elwesii 'Peter Gatehouse'

--- Einde van citaat ---

Je zou nu inderdaad eerder peshmenii en reginae-olgae verwachten Danny .... ))4 :o Alhoewel ik mij meen te herinneren (ik had die ook in de vorige tuin )dat deze elwesii 'Peter Gatehouse' ook altijd al bloeide ergens in november ...

Frankie Wulleman:

--- Citaat van: Danny Bonnez op 11 oktober 2023, 22:53:56 ---Het voelt een beetje raar maar de eerste sneeuwklokjes komen al in bloei !

Galanthus elwesii 'Peter Gatehouse'

--- Einde van citaat ---

Brrr, zo vroeg! Hier nog niets te zien.

Danny Bonnez:

--- Citaat van: Frankie Wulleman op 12 oktober 2023, 21:35:56 ---
--- Citaat van: Danny Bonnez op 11 oktober 2023, 22:53:56 ---Het voelt een beetje raar maar de eerste sneeuwklokjes komen al in bloei !

Galanthus elwesii 'Peter Gatehouse'

--- Einde van citaat ---

Brrr, zo vroeg! Hier nog niets te zien.

--- Einde van citaat ---

Met de regen komen ze momenteel op meerdere plaatsen in de tuin in bloei , Frankie !  Dit jaar zijn ze wel heel vroeg .

Vandaag zag ik dat een eerste vorm van Galanthus reginae olgae in bloei komt . Sinds enkele jaren kweek ik die in vijvermandjes

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie