Nieuws > Verenigingsnieuws - VLAAMSE ROTSPLANTEN VERENIGING

Hiernieuwen lidmaatschap VRV 2013

(1/12) > >>

Johan Keulemans:
Misschien nog wat vroeg voor de ene, en anderen hebben er al aan gedacht en in orde gebracht.
Namelijk het hernieuwen van het lidmaatschap voor het jaar 2013.

Daarom deze oproep al om uw lidmaatschap voor 2013 te hernieuwen.

Dit kan je doen door 15 euro over te schrijven op rekeningnummer 734-0107863-08.

Voor Europese/Internationale overschrijvingen:

Naam: Vlaamse Rotsplanten Vereniging

Iban nr.: BE63 7340 1078 6308

BIC:  KRED BE BB

Alvast bedankt

Gerrit Eijkelenboom:
Kan zoiets niet automatisch afgeschreven worden, zoals bij de NRV. Een gedoe met zo'n IBAN-overschrijving.

En als dat niet kan, wil ik ineens voor 3 jaar betalen net zoals bij de SRGC.

Lida Lourens:

--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op 15 november 2012, 13:17:46 ---Kan zoiets niet automatisch afgeschreven worden, zoals bij de NRV. Een gedoe met zo'n IBAN-overschrijving.

En als dat niet kan, wil ik ineens voor 3 jaar betalen net zoals bij de SRGC.

--- Einde van citaat ---

Zoals blijkt, ben ik niet de enige met een praktische instelling.
groet Lida

Wim Boens:
Gerrit,

je bedoelt via domiciliƫring? Daar heb ik geen idee van. We kunnen dat altijd eens vragen aan onze bank...dat moet mogelijk zijn voor Belgen...maar voor buitenlanders?? Als ik het goed begrijp moet je als buitenlander ook ieder jaar opnieuw overschrijven naar de NRV, via het IBAN systeem.

Dat betalen voor drie jaar (vroeger was 5 jaar ook mogelijk bij de SRGC) zullen we eens moeten bespreken....we houden jullie op de hoogte!

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Wim Boens op 15 november 2012, 14:33:15 ---Gerrit,
je bedoelt via domiciliƫring? Daar heb ik geen idee van. We kunnen dat altijd eens vragen aan onze bank...dat moet mogelijk zijn voor Belgen...maar voor buitenlanders?? Als ik het goed begrijp moet je als buitenlander ook ieder jaar opnieuw overschrijven naar de NRV, via het IBAN systeem.
Dat betalen voor drie jaar (vroeger was 5 jaar ook mogelijk bij de SRGC) zullen we eens moeten bespreken....we houden jullie op de hoogte!

--- Einde van citaat ---

Hadden we dit ondertussen voor mekaar ?

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie