Auteur Topic: Gent  (gelezen 6278 keer)

Hugo Van Woensel

  • Volwaardig poster
  • ***
  • Berichten: 419
Gent
« Gepost op: 14 januari 2013, 17:47:28 »
Hallo,

Ik had graag geweten of er parkeerplaats is in of kort aan de plantentuin, of moet je plaats zoeken in de omliggende straten.
Het is gewoon een kwestie van timing een plaatsje zoeken in een stad is tegenwoordig niet zo evident en voor de eerste keer dat ik naar de bijéénkomst kom wil ik zeker niet te laat komen.

grts Hugo

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re:Gent
« Reactie #1 Gepost op: 14 januari 2013, 17:57:43 »
Dag Hugo , goed nieuws dat je zou afzakken naar Gent ! We heten je nu al welkom. Normaal kan je in de straat vlak over de ingang (mits betaling )parkeren....(Wim zal allicht van buiten weten hoe die straat noemt )Je bent dan best dat je een dagticket neemt.
Er is 1 probleem ...als er in de universiteit nog andere activiteiten zijn die samenvallen met de onze dan is er niet genoeg plaats en moet je alsnog op zoek naar andere (verdere)plekjes. Probleem is dat we niet altijd weten of er daar die zaterdag nog iets anders te doen is...
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Hugo Van Woensel

  • Volwaardig poster
  • ***
  • Berichten: 419
Re:Gent
« Reactie #2 Gepost op: 14 januari 2013, 18:08:11 »
Dag Kris;

Bedankt voor de info, ik zal het dan terplaatse wel zien, ik kom van Koningshooikt en ik dacht dat het een drie kwartier rijden zou zijn, ik zal er een uurtje van maken dan zal het wel lukken ! en beter iets te vroeg dan te laat .

grts Hugo

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re:Gent
« Reactie #3 Gepost op: 14 januari 2013, 18:28:13 »
Dag Kris;
Bedankt voor de info, ik zal het dan terplaatse wel zien, ik kom van Koningshooikt en ik dacht dat het een drie kwartier rijden zou zijn, ik zal er een uurtje van maken dan zal het wel lukken ! en beter iets te vroeg dan te laat .
grts Hugo

Wij trachten altijd te parkeren in de Karel Lodewijk Ledeganckstraat (heb nog even gecheckt) De routeplanner geeft idd een uurtje aan van Koningshooikt .Als er geen plaats is in deze straat denk ik wel dat je een kwartier extra moet rekenen. Maar ik ken te weinig van Gent ....
Onze Wim zal daar wel meer over weten .
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Wim Boens

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 8872
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re:Gent
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2013, 10:38:46 »
Hallo Hugo,
als je er rond kwart voor 10 bent, heb je meestal wel plaats in de K.L. Ledeganckstraat (dat is de straat net voor de ingang van de plantentuin). Als dat niet het geval is, dan moet je gaan zoeken in de omliggende straten en dat kan wel wat moeilijker zijn, de beste kans maak je als je rond het Citadelpark rijdt, dan zal er aan één de vier kanten van dat park wel ergens een plaatsje vrij zijn!

De dichtstbijzijnde ondergrondse parking is die van het Sint-Pietersplein, maar die ligt toch wel op een kwartiertje à 20 minuten stappen van de plantentuin, je moet dan namelijk gans de Overpoortstraat door en de kleine ring over.

Hugo Van Woensel

  • Volwaardig poster
  • ***
  • Berichten: 419
Re:Gent
« Reactie #5 Gepost op: 15 januari 2013, 20:19:39 »
Ik zal er rekening mee houden, bedankt voor de info Wim.

grts

Hugo

Jan Tholhuijsen

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1059
  • Geslacht: Man
Re: Gent
« Reactie #6 Gepost op: 25 september 2014, 12:15:03 »
Goede middag,

Mij vraag is wat is het adres, waar de lezing wordt gehouden, ik kom nl ook voor de eerste keer en kan het adres nergens vinden. (misschien kijk ik niet goed).
Omgeving Roosendaal

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16731
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: Gent
« Reactie #7 Gepost op: 25 september 2014, 12:36:58 »
Goede middag,

Mij vraag is wat is het adres, waar de lezing wordt gehouden, ik kom nl ook voor de eerste keer en kan het adres nergens vinden. (misschien kijk ik niet goed).

Hmmm dat moeten we dan in het vervolg in onze kalender nog eens vermelden Jan !
Onze lezingen gaan door op volgend adres :

Plantentuin Universiteit Gent, Karel Lodewijk Ledeganckstraat 35, 9000 Gent
Ingang via de hoek van de Plantentuin - daar vind je ons beslist.  ((12 ;)

De najaarslezingen gaan door in auditorium 4, de bijeenkomst vangt aan om 10u om te eindigen rond 15 u...
« Laatst bewerkt op: 25 september 2014, 13:17:36 door Luc Gilgemyn »
Harelbeke-West-Vlaanderen

Jan Tholhuijsen

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1059
  • Geslacht: Man
Re: Gent
« Reactie #8 Gepost op: 25 september 2014, 13:37:17 »
Goede middag,

Mij vraag is wat is het adres, waar de lezing wordt gehouden, ik kom nl ook voor de eerste keer en kan het adres nergens vinden. (misschien kijk ik niet goed).

Hmmm dat moeten we dan in het vervolg in onze kalender nog eens vermelden Jan !
Onze lezingen gaan door op volgend adres :

Plantentuin Universiteit Gent, Karel Lodewijk Ledeganckstraat 35, 9000 Gent
Ingang via de hoek van de Plantentuin - daar vind je ons beslist.  ((12 ;)

De najaarslezingen gaan door in auditorium 4, de bijeenkomst vangt aan om 10u om te eindigen rond 15 u...

Dank je Luc ((4
Omgeving Roosendaal

Wim Boens

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 8872
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: Gent
« Reactie #9 Gepost op: 25 september 2014, 21:41:51 »
Alle info over de komende bijeenkomst wordt nog gepost op de website, geen nood!!