Auteur Topic: NRV Fotowedstrijd 2012  (gelezen 20593 keer)

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
NRV Fotowedstrijd 2012
« Gepost op: 2 januari 2013, 21:19:06 »
Hallo  --15 graven en --15 gravinnekes,

Alle bewondering en complimenten voor de foto’s van de winnaars van de 2011 hebben niet geleid tot het massaal inzenden van foto’s voor de wedstrijd van 2012. Of waren jullie nog niet klaar met het uitzoeken van al die schitterende foto’s van je reis van 2012. Nou dan heb ik een welkome mededeling voor je, de wedstrijdcommissie heeft besloten om de inzendtermijn voor de NRV-fotowedstrijd te verlengen tot eind januari 2013. Lees hier http://www.rotsplantenvereniging.net/nieuws.html verder.

Dus kom op met die inzendingen, anders moet ik zoveel prijzen mee naar huis nemen ;D.
« Laatst bewerkt op: 2 januari 2013, 21:24:52 door Cor van Kapel »

Jan Fouquaert

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 4027
  • Geslacht: Man
  • Leiomerus
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #1 Gepost op: 2 januari 2013, 22:16:39 »
En hoe en aan wie moeten wij foto's zenden.
Per mail aan Cor ?
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #2 Gepost op: 2 januari 2013, 22:19:40 »
En hoe en aan wie moeten wij foto's zenden.
Per mail aan Cor ?
Sorry Jan ))2, info staat hier http://www.rotsplantenvereniging.net/fotowedstrijd_2011.html op de NRV-website.

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #3 Gepost op: 3 januari 2013, 21:41:08 »
Hallo  --15 graven en --15 gravinnekes,
Alle bewondering en complimenten voor de foto’s van de winnaars van de 2011 hebben niet geleid tot het massaal inzenden van foto’s voor de wedstrijd van 2012. Of waren jullie nog niet klaar met het uitzoeken van al die schitterende foto’s van je reis van 2012. Nou dan heb ik een welkome mededeling voor je, de wedstrijdcommissie heeft besloten om de inzendtermijn voor de NRV-fotowedstrijd te verlengen tot eind januari 2013. Lees hier http://www.rotsplantenvereniging.net/nieuws.html verder.
Dus kom op met die inzendingen, anders moet ik zoveel prijzen mee naar huis nemen ;D.

Ik moet eerlijk bekennen dat de oorspronkelijke inlevertermijn was verstreken toen ik er aan dacht ....Stond ook een andere datum gegrifd in mijn geheugen .... ))2
Dacht dus de strijdbijl maar te begraven voor een jaartje .....Maar als er nu toch nog herkansingen bestaan ....
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #4 Gepost op: 3 januari 2013, 22:42:37 »
......daar heb je het gedonder alweer. Het geluk lacht de Kris weer toe. Denken anderen een kans te hebben bij afwezigheid van de maestro, kan ie in blessuretijd toch nog scoren.

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #5 Gepost op: 3 januari 2013, 22:56:43 »
......daar heb je het gedonder alweer. Het geluk lacht de Kris weer toe. Denken anderen een kans te hebben bij afwezigheid van de maestro, kan ie in blessuretijd toch nog scoren.

Zoveel beginnersgeluk kan ik echt niet blijven hebben Gerrit .... Je doet me blozen , maar je moet ook wat bijval hebben . Op het einde van de keuring kunnen er -technisch gezien dan - 10 perfecte foto's bij zijn en toch kunnen er maar 3 winnen. Dan komt er nog iets als de smaak van de jury. Onvermijdelijk ....
Ik voel me trouwens helemaal nog geen maestro , heb eens 1 keer mee gedaan in de UK (de champions league zeg maar ) en 1 foto was bij de laatste 20 of 10 (ik weet het niet meer precies) . Niks meer niks minder ....Dus ja , toch nog even te gaan denk ik dan ...
En maar goed ook , houd me scherp ....
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Gerrit Roest

  • Rotsplantfanaat
  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1377
  • Geslacht: Man
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #6 Gepost op: 3 januari 2013, 23:58:20 »
......daar heb je het gedonder alweer. Het geluk lacht de Kris weer toe. Denken anderen een kans te hebben bij afwezigheid van de maestro, kan ie in blessuretijd toch nog scoren.

Hoor jij dit jaar bij de "anderen" Gerrit? --6
Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland

Frankie Wulleman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 16430
  • Geslacht: Man
  • Alpinelover
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #7 Gepost op: 4 januari 2013, 00:00:26 »
Ik heb voor de aardigheid ook eens mee gedaan, ook wat fotootjes ingezonden. Ik ben dus een debutant in deze competitie. Wie weet... ?
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #8 Gepost op: 4 januari 2013, 09:38:21 »

Hoor jij dit jaar bij de "anderen" Gerrit? --6

Ik doe al jaren mee en hoor altijd bij de 'anderen' Gerrit. --13 --13

Bert Stegeman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 6776
  • Geslacht: Man
  • Love the mountains Summer and Winter
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #9 Gepost op: 4 januari 2013, 19:05:58 »
niet zo bescheiden kris jou foto's zijn ook  ((14 ((14 ((14 ((6 ((6 _04

Theo Stronks

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 2629
  • Geslacht: Man
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #10 Gepost op: 4 januari 2013, 21:13:53 »
Heb ook wat foto,s gestuurd,ben ook een debutant op dat gebied. --15 --1
Onder het motto,niet geschoten is altijd mis. ))2

Gerrit Roest

  • Rotsplantfanaat
  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1377
  • Geslacht: Man
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #11 Gepost op: 4 januari 2013, 23:24:23 »
De kans op een prijs zijn groter en de kosten zijn lager dan bij de staatsloterij!!!! ((12
Gerrit Roest
Reusel, Noord-Brabant, Nederland

Cor van Kapel

  • Top poster
  • *****
  • Berichten: 1862
  • Geslacht: Man
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #12 Gepost op: 2 oktober 2013, 22:54:31 »
De uitslag van de NRV-fotowerdstrijd 2012 kenden jullie al langer natuurlijk, maar de foto's ontbraken nog. Nou dan kan ik jullie weer gerust stellen, het heeft weer de nodige hoofdbrekens gekost --7 --7, maar ze staan op de NRV-website. Zie hier  http://www.rotsplantenvereniging.net/fotowedstrijd.html.

Als je dit jaar ook mee wilt doen aan de NRV-fotowedstrijd, lees dan even zorgvuldig het reglement (via bovenstaande webpagina te downloaden) door, er zijn n.l. wat aanpassingen doorgevoerd ))4. Het zou n.l. zonde zijn als uw inzending van deelname wordt uitgesloten --13.

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #13 Gepost op: 4 oktober 2013, 23:51:24 »
De uitslag van de NRV-fotowerdstrijd 2012 kenden jullie al langer natuurlijk, maar de foto's ontbraken nog. Nou dan kan ik jullie weer gerust stellen, het heeft weer de nodige hoofdbrekens gekost --7 --7, maar ze staan op de NRV-website. Zie hier  http://www.rotsplantenvereniging.net/fotowedstrijd.html.

Als je dit jaar ook mee wilt doen aan de NRV-fotowedstrijd, lees dan even zorgvuldig het reglement (via bovenstaande webpagina te downloaden) door, er zijn n.l. wat aanpassingen doorgevoerd ))4. Het zou n.l. zonde zijn als uw inzending van deelname wordt uitgesloten --13.

Sorry Cor maar ik krijg met deze link de foto's te zien van het jaar voordien (2011 dus ....) Ik weet niet waar 2012 staat dan ?
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Wim van Kruijsbergen

  • Junior
  • **
  • Berichten: 142
Re: NRV Fotowedstrijd 2012
« Reactie #14 Gepost op: 5 oktober 2013, 19:05:23 »
Toch nog maat even goed kijken, Kris, want ze staan er wel degelijk op! Scrol maar eens naar beneden, Jouw ophryssen staan er ook in. Mooie opname overigens!!