Planten > Schaduwplanten

Trillium - 2023

<< < (2/13) > >>

Herman Mylemans:
Trillium foetidissimum en Cyclamen coum

Kris De Raeymaeker:
Heel  blij dat Trillium decumbens weer boven komt ...was er niet helemaal gerust in omdat hij op een plekje stond waar het misschien iets te nat werd deze winter ...Staat toch wel in mijn top 3 denk ik van mooiste Trilliums ....Je vind ze hier niet vaak en deze plant komt van John Lonsdale ...
Heb ze ook gezaaid , maar nog niet kiemend ...

Herman Mylemans:

--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op  9 maart 2023, 12:38:19 ---Heel  blij dat Trillium decumbens weer boven komt ...was er niet helemaal gerust in omdat hij op een plekje stond waar het misschien iets te nat werd deze winter ...Staat toch wel in mijn top 3 denk ik van mooiste Trilliums ....Je vind ze hier niet vaak en deze plant komt van John Lonsdale ...
Heb ze ook gezaaid , maar nog niet kiemend ...

--- Einde van citaat ---
Prachtig Kris, spijtig dat je geen foto genomen hebt van de typische S vorm (decumbens) van de steel. Het is geen gemakkelijke Trillium!
Kieming is meestal na twee winters!

Kris De Raeymaeker:

--- Citaat van: Herman Mylemans op  9 maart 2023, 12:56:46 ---Prachtig Kris, spijtig dat je geen foto genomen hebt van de typische S vorm (decumbens) van de steel. Het is geen gemakkelijke Trillium!
Kieming is meestal na twee winters!

--- Einde van citaat ---

Dat is omdat ik er minder van afweet dan jij Herman ...goed dat je me daar op attendeert . Kan ik er met de volgende foto rekening mee houden . ((14
Ja inderdaad geen makkelijke , vandaar in vijvermandjes . En de slakken zijn er ook zot van ...

Kris De Raeymaeker:
Trillium nivale is niet 1 van de makkelijkste ....dus blij dat hij weer bloeit ...

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie