Auteur Topic: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?  (gelezen 16241 keer)

Jonna Sudenius

  • Junior
  • **
  • Berichten: 78
  • Geslacht: Vrouw
Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Gepost op: 8 november 2013, 17:43:25 »
Ik ben lid van de NRV, maar kan nergens vinden hoe ik dat aan mijn profiel toe kan voegen.  Graag hulp daarbij.

Jonna

Wim Boens

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 8872
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #1 Gepost op: 8 november 2013, 18:01:40 »
Ik ben lid van de NRV, maar kan nergens vinden hoe ik dat aan mijn profiel toe kan voegen.  Graag hulp daarbij.

Jonna

Hey Jonna, Luc zal dat wel in orde brengen voor jou, de forumleden kunnen dat zelf niet instellen!

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16733
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #2 Gepost op: 8 november 2013, 18:58:42 »
Ik ben lid van de NRV, maar kan nergens vinden hoe ik dat aan mijn profiel toe kan voegen.  Graag hulp daarbij.

Jonna

Zo - is al in orde Jonna !
(nu nog lid worden van de VRV ....  ;)  dan voegen we dat ook snel toe !  ((14
Harelbeke-West-Vlaanderen

Gerrit Eijkelenboom

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 5219
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #3 Gepost op: 8 november 2013, 19:38:13 »

(nu nog lid worden van de VRV ....  ;)  dan voegen we dat ook snel toe !  ((14

He Luc, ik dacht dat reclame maken op het forum ten strengste verboden was, op straffe van excommunicatie.  ;D ))(10

Jonna Sudenius

  • Junior
  • **
  • Berichten: 78
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #4 Gepost op: 8 november 2013, 21:09:47 »
Al woon ik in Belgie, ik ben een Hollandse :D, dus wat voor een voordeel heb ik aan het lidmaatschap van de VRV?

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16733
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #5 Gepost op: 8 november 2013, 22:07:53 »

(nu nog lid worden van de VRV ....  ;)  dan voegen we dat ook snel toe !  ((14

He Luc, ik dacht dat reclame maken op het forum ten strengste verboden was, op straffe van excommunicatie.  ;D ))(10

 --14 --14 --14 --14  -7(
Harelbeke-West-Vlaanderen

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16733
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #6 Gepost op: 8 november 2013, 22:12:12 »
Al woon ik in Belgie, ik ben een Hollandse :D, dus wat voor een voordeel heb ik aan het lidmaatschap van de VRV?

 ((10 ((10  Weet je dat dan niet Jonna ??  Als Nederlandse in België maakt lidmaatschap van de VRV deel uit van het inburgeringsprogramma !!
En ten overvloede... je vindt alle voordelen hier : http://www.vrvforum.be/?page_id=2   -7(
« Laatst bewerkt op: 11 november 2013, 09:13:18 door Luc Gilgemyn »
Harelbeke-West-Vlaanderen

Jan Fouquaert

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 4027
  • Geslacht: Man
  • Leiomerus
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #7 Gepost op: 8 november 2013, 22:33:46 »
Al woon ik in Belgie, ik ben een Hollandse :D, dus wat voor een voordeel heb ik aan het lidmaatschap van de VRV?
Heeft dat voordelen in België of Nederland wonen ? 8)
www.rots-plant.be  -  website over juwelen

Jonna Sudenius

  • Junior
  • **
  • Berichten: 78
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #8 Gepost op: 9 november 2013, 15:30:21 »

 ((10 ((10  Weet je dat dan niet Jonna ??  Als Nederlandse in België maakt lidmaatschap van de VRV deel uit van het inburgeringsprogramma !!

 ;D ;D ;D

Jonna Sudenius

  • Junior
  • **
  • Berichten: 78
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #9 Gepost op: 9 november 2013, 15:32:35 »

Heeft dat voordelen in België of Nederland wonen ? 8)

 :-X

Kris De Raeymaeker

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 15383
  • Geslacht: Man
  • erevoorzitter VRV met rotsvast geloof in bergflora
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #10 Gepost op: 10 november 2013, 22:33:29 »
Al woon ik in Belgie, ik ben een Hollandse :D, dus wat voor een voordeel heb ik aan het lidmaatschap van de VRV?

Humm Jonna , heel goede vraag .....
Als je -mede door de grotere afstanden -niet veel kan aanwezig zijn op onze activiteiten of bijeenkomsten lijkt het van niet ....Ik kan het wel een beetje begrijpen ....Ik heb natuurlijk opzettelijk geschreven : "lijkt" ... Want dan mis je natuurlijk ook ons schitterend tijdschriftje en al de interessante bijdrages .  ))4 Voor mij - ben misschien ouderwets -kan een goed artikel in een tijdschrift nog steeds niet worden vervangen (ook niet door een forum)
Maar goed , de sterkte van ons forum is altijd  het feit geweest dat we niemand kost wat kost een lidmaatschap aan zijn broek willen smeren .Hoeft echt niet , iedereen is vrij ....Zij die willen , zullen het toch wel doen .
Echter 1 kanttekening ! Wat als morgen iedereen denkt : " ik hoef me geen lid te maken van die VRV , ik lees en hoor alles wel op het forum , kost me niks " .Dan hebben wij als VRV natuurlijk geen leden meer ....En weet je wat er dan gebeurt ? Einde verhaal met ons forum ....want zonder leden geen VRV en zonder VRV geen forum meer ...Zomaar een hersenspinsel op een late zondagavond ....   
« Laatst bewerkt op: 10 november 2013, 22:56:30 door Kris De Raeymaeker »
"zelfs de waarheid is zeer vaak maar perceptie "
"de kleinste planten maakten reeds de grootste vrienden "

Frankie Wulleman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 16430
  • Geslacht: Man
  • Alpinelover
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #11 Gepost op: 10 november 2013, 23:58:09 »
Al woon ik in Belgie, ik ben een Hollandse :D, dus wat voor een voordeel heb ik aan het lidmaatschap van de VRV?

Humm Jonna , heel goede vraag .....
Als je -mede door de grotere afstanden -niet veel kan aanwezig zijn op onze activiteiten of bijeenkomsten lijkt het van niet ....Ik kan het wel een beetje begrijpen ....Ik heb natuurlijk opzettelijk geschreven : "lijkt" ... Want dan mis je natuurlijk ook ons schitterend tijdschriftje en al de interessante bijdrages .  ))4 Voor mij - ben misschien ouderwets -kan een goed artikel in een tijdschrift nog steeds niet worden vervangen (ook niet door een forum)
Maar goed , de sterkte van ons forum is altijd  het feit geweest dat we niemand kost wat kost een lidmaatschap aan zijn broek willen smeren .Hoeft echt niet , iedereen is vrij ....Zij die willen , zullen het toch wel doen .
Echter 1 kanttekening ! Wat als morgen iedereen denkt : " ik hoef me geen lid te maken van die VRV , ik lees en hoor alles wel op het forum , kost me niks " .Dan hebben wij als VRV natuurlijk geen leden meer ....En weet je wat er dan gebeurt ? Einde verhaal met ons forum ....want zonder leden geen VRV en zonder VRV geen forum meer ...Zomaar een hersenspinsel op een late zondagavond ....

Ik zou er nog het volgende willen aan toevoegen: nieuwe leden die toetreden tot de VRV is voor iedereen voordelig: hij of zij die lid wordt staat immers niet meer alleen, maar maakt deel uit van een eenheid die maar in één ding geïnteresseerd is: knowhow verwerven. Er worden banden gesmeed, discussies gevoerd, weetjes verklapt, planten uitgewisseld, enz... . Iedereen kan er maar wel bij varen. Als je alleen op een eiland blijft zitten, kan dat op den duur ten koste gaan van uw liefhebberij...stilstaan betekent achteruit boeren, en achteruit boeren leidt tot ...dat mag je zelf invullen.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Jonna Sudenius

  • Junior
  • **
  • Berichten: 78
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #12 Gepost op: 11 november 2013, 16:42:35 »


Humm Jonna , heel goede vraag .....
Als je -mede door de grotere afstanden -niet veel kan aanwezig zijn op onze activiteiten of bijeenkomsten lijkt het van niet ....Ik kan het wel een beetje begrijpen ....Ik heb natuurlijk opzettelijk geschreven : "lijkt" ... Want dan mis je natuurlijk ook ons schitterend tijdschriftje en al de interessante bijdrages .  ))4 Voor mij - ben misschien ouderwets -kan een goed artikel in een tijdschrift nog steeds niet worden vervangen (ook niet door een forum)
Maar goed , de sterkte van ons forum is altijd  het feit geweest dat we niemand kost wat kost een lidmaatschap aan zijn broek willen smeren .Hoeft echt niet , iedereen is vrij ....Zij die willen , zullen het toch wel doen .
Echter 1 kanttekening ! Wat als morgen iedereen denkt : " ik hoef me geen lid te maken van die VRV , ik lees en hoor alles wel op het forum , kost me niks " .Dan hebben wij als VRV natuurlijk geen leden meer ....En weet je wat er dan gebeurt ? Einde verhaal met ons forum ....want zonder leden geen VRV en zonder VRV geen forum meer ...Zomaar een hersenspinsel op een late zondagavond ....

Kris, het is voor mij inderdaad bijna niet te doen om naar de activiteiten en bijeenkomsten te komen. Ik ben al lid van de NRV en ook dat is te ver weg voor mij. Dan zou ik 2 lidmaatschappen hebben waar ik maar een gedeelte van de voordelen kan genieten, of eigenlijk 3, want ik ben ook lid van de SRGC.
Maar ik kan me wel vinden in je argumentatie dat als niemand meer lid wordt de VRV geen bestaansrecht meer heeft. En net als jij vind ik   een tijdschrift veel beter dan internet.
Ik zal er nog eens over nadenken.
« Laatst bewerkt op: 11 november 2013, 18:11:35 door Jonna Sudenius »

Jonna Sudenius

  • Junior
  • **
  • Berichten: 78
  • Geslacht: Vrouw
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #13 Gepost op: 11 november 2013, 16:48:09 »

Ik zou er nog het volgende willen aan toevoegen: nieuwe leden die toetreden tot de VRV is voor iedereen voordelig: hij of zij die lid wordt staat immers niet meer alleen, maar maakt deel uit van een eenheid die maar in één ding geïnteresseerd is: knowhow verwerven. Er worden banden gesmeed, discussies gevoerd, weetjes verklapt, planten uitgewisseld, enz... . Iedereen kan er maar wel bij varen. Als je alleen op een eiland blijft zitten, kan dat op den duur ten koste gaan van uw liefhebberij...stilstaan betekent achteruit boeren, en achteruit boeren leidt tot ...dat mag je zelf invullen.

Hierin kan ik mij niet vinden. Ik ben al lid van de NRV en de SRGC, dus er is al veel uitwisseling en know how beschikbaar. Ik voel me dus niet op een eilandje zitten. En, wat ook nog een rol speelt bij mij, is dat ik niet uitsluitend geinteresseerd ben in rotsplanten, maar ook in wilde planten.

Gerard Verweij

  • Rotsplantfanaat 2
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 2867
Re: Hoe toe te voegen dat je NRV lid bent?
« Reactie #14 Gepost op: 11 november 2013, 17:34:37 »
Al woon ik in Belgie, ik ben een Hollandse :D, dus wat voor een voordeel heb ik aan het lidmaatschap van de VRV?
Daarbij komt nog , dat je ook aan de "verkeerde kant "van Belgie zit...... ))4 ;D