Auteur Topic: Droevig nieuws... nog maar eens  (gelezen 2128 keer)

Luc Gilgemyn

  • Algemene moderator
  • Superposter
  • *****
  • Berichten: 16731
  • Geslacht: Man
    • Vlaamse Rotsplanten Vereniging
Droevig nieuws... nog maar eens
« Gepost op: 20 april 2023, 17:37:47 »
Ik moet jammer genoeg nog maar eens een droevig verlies van een VRV lid melden.

Willy Weckhuysen, echtgenoot van Maria Vermeylen is jammer genoeg op 18 april overleden.
Willy en Maria zijn en waren een begrip binnen onze vereniging.  Jarenlang al waren ze heel actieve leden van de VRV.  Geen bijeenkomst, geen tuinbezoek, geen uitstap, geen buitenlandse reis en ook geen etentje, niets lieten ze aan zich voorbij gaan en steeds waren ze een aangenaam gezelschap binnen onze groep.  Willy zat nooit om een kwinkslag verlegen, zijn droge humor was spreekwoordelijk.

We wensen hierbij de oprechte deelneming aan te bieden van alle leden van de Vlaamse Rotsplanten Vereniging aan Maria, zijn kinderen, kleinkinderen en achterkleinkind.  We wensen ze sterkte en veel onderlinge steun in deze trieste dagen bij het verlies van Willy.

De tweede foto hieronder toont Willy en Maria tijdens één van onze groepsreizen naar Tsjechië in 2016.
Harelbeke-West-Vlaanderen

Frankie Wulleman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 16430
  • Geslacht: Man
  • Alpinelover
Re: Droevig nieuws... nog maar eens
« Reactie #1 Gepost op: 20 april 2023, 22:39:41 »
Willy en Maria waren er inderdaad telkens bij op bijna gelijk welke VRV aangelegenheid. Vertrouwde gezichten tot en met.
Ik kende Willy niet zo goed, maar op de eerste Tsjechiëtrip heb ik hem leren kennen als een erg vriendelijke en joviale man met gevoel voor humor.
Veel sterkte aan Maria en de overige familie toegewenst in deze bijzonder moeilijke tijden.
Lichtervelde, West-Vlaanderen