Nieuws > Website en Forum

Uittesten.

(1/2) > >>

AdminLuc:

Momenteel zijn er problemen met het posten van bepaalde foto's - we zoeken naar de oorzaak en naar een oplossing.  Momenteel lijkt het posten van geresizede foto's in landscape formaat (horizontaal) van max. 200 kb GEEN probleem op te leveren.


AdminLuc:
ER KAN OPNIEUW NORMAAL FOTO'S GEPOST WORDEN ZOWEL GERESIZEDE ALS FOTO'S OP WARE GROOTTE ZOWEL HORIZONTAAL ALS VERTICAAL.

Lily-Anne Vereecken:
Bedankt voor het oplossen van het foto probleem Luc!
Als het ooit eens zou lukken om gewoon automatisch foto's te kunnen resizen en posten met de iPad , dan zou ik je ook heel dankbaar zijn , want nu kan ik enkel foto's automatisch verkleinen en posten via de gewone iMac computer en die is niet zo handig vanuit de zetel  -2(

Luc Gilgemyn:

--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 11 juni 2016, 23:19:31 ---Bedankt voor het oplossen van het foto probleem Luc!
Als het ooit eens zou lukken om gewoon automatisch foto's te kunnen resizen en posten met de iPad , dan zou ik je ook heel dankbaar zijn , want nu kan ik enkel foto's automatisch verkleinen en posten via de gewone iMac computer en die is niet zo handig vanuit de zetel  -2(

--- Einde van citaat ---

Een iPad heeft blijkbaar zijn beperkingen, Lily-Anne ...  ((15

Lily-Anne Vereecken:

--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 17 juni 2016, 10:54:41 ---
--- Citaat van: Lily-Anne Vereecken op 11 juni 2016, 23:19:31 ---Bedankt voor het oplossen van het foto probleem Luc!
Als het ooit eens zou lukken om gewoon automatisch foto's te kunnen resizen en posten met de iPad , dan zou ik je ook heel dankbaar zijn , want nu kan ik enkel foto's automatisch verkleinen en posten via de gewone iMac computer en die is niet zo handig vanuit de zetel  -2(

--- Einde van citaat ---

Een iPad heeft blijkbaar zijn beperkingen, Lily-Anne ...  ((15

--- Einde van citaat ---



 --13 --13 Ik blijf er toch op hopen dat er ooit een oplossing kan gevonden worden  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie