Beelden van en activiteiten in en rond onze rotstuinen > Diversen

Ventilator

<< < (2/3) > >>

Gerrit Eijkelenboom:
Daar hangt-ie dan. Ik heb de raad van Luc gevolgd en een eenvoudige gekocht. Hoewel, eenvoudig, hij is groot, zwaar, heeft 3 standen en de hoogste stand blaast 100W. Hij ziet er degelijk uit en lijkt tegen een stootje te kunnen. De meest gebruikte stand 1 verbruikt 33W, dat is redelijk lijkt me en op hete dagen kan hij de warme lucht de kas uitblazen op de hoogste snelheid samen met de kolibries.  -2(

Wim Boens:

--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op  8 april 2017, 11:24:17 ---Daar hangt-ie dan. Ik heb de raad van Luc gevolgd en een eenvoudige gekocht. Hoewel, eenvoudig, hij is groot, zwaar, heeft 3 standen en de hoogste stand blaast 100W. Hij ziet er degelijk uit en lijkt tegen een stootje te kunnen. De meest gebruikte stand 1 verbruikt 33W, dat is redelijk lijkt me en op hete dagen kan hij de warme lucht de kas uitblazen op de hoogste snelheid samen met de kolibries.  -2(

--- Einde van citaat ---

Als je kolibries in je kas krijgt, kom ik zeker eens kijken!!  ;)

Luc Gilgemyn:
Gewapend voor de strijd tegen de opwarming van de aarde (en van de kas), Gerrit !  -2(

Jos Beeren:

--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op  8 april 2017, 11:24:17 ---Daar hangt-ie dan. Ik heb de raad van Luc gevolgd en een eenvoudige gekocht. Hoewel, eenvoudig, hij is groot, zwaar, heeft 3 standen en de hoogste stand blaast 100W. Hij ziet er degelijk uit en lijkt tegen een stootje te kunnen. De meest gebruikte stand 1 verbruikt 33W, dat is redelijk lijkt me en op hete dagen kan hij de warme lucht de kas uitblazen op de hoogste snelheid samen met de kolibries.  -2(

--- Einde van citaat ---
Mooi opgelost Gerrit, over verbruik gesproken, wist je dat een mens 50 kilo suiker per dag moet eten om  het calorieverbruik van een kolibrie te evenaren? --6

Luc Scheldeman:

--- Citaat van: Gerrit Eijkelenboom op  8 april 2017, 11:24:17 ---Daar hangt-ie dan. Ik heb de raad van Luc gevolgd en een eenvoudige gekocht. Hoewel, eenvoudig, hij is groot, zwaar, heeft 3 standen en de hoogste stand blaast 100W. Hij ziet er degelijk uit en lijkt tegen een stootje te kunnen. De meest gebruikte stand 1 verbruikt 33W, dat is redelijk lijkt me en op hete dagen kan hij de warme lucht de kas uitblazen op de hoogste snelheid samen met de kolibries.  -2(

--- Einde van citaat ---
Perfect opgelost Gerrit.  Belangrijk is dat de lucht rond de planten wordt ververst en de laagste stand is daar al goed voor. Ik heb op de stroomtoevoer zelfs nog een timer geplaatst die dag en nacht zorgt voor een interval werking.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie