Auteur Topic: Mini Hosta simsalabim foto?  (gelezen 1897 keer)

Lily-Anne Vereecken

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 3083
  • Geslacht: Vrouw
Mini Hosta simsalabim foto?
« Gepost op: 18 november 2017, 23:01:38 »
Vandaag heb ik op de tombola van de  VRV , een mini Hosta gewonnen : mini Hosta ‘simsalabim’
Ik ben heel nieuwsgierig hoe hij eruit zal zien , maar ik kan echter geen afbeelding van deze soort vinden op Google . Wie kan me een afbeelding bezorgen zodat ik weet hoe hij eruit zal zien?
Alvast bedankt?

Frankie Wulleman

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 16430
  • Geslacht: Man
  • Alpinelover
Re: Mini Hosta simsalabim foto?
« Reactie #1 Gepost op: 18 november 2017, 23:08:12 »
Vandaag heb ik op de tombola van de  VRV , een mini Hosta gewonnen : mini Hosta ‘simsalabim’
Ik ben heel nieuwsgierig hoe hij eruit zal zien , maar ik kan echter geen afbeelding van deze soort vinden op Google . Wie kan me een afbeelding bezorgen zodat ik weet hoe hij eruit zal zien?
Alvast bedankt?

Ik denk dat je bij Luc Warnier te rade zal moeten gaan, L.A.,de plant kwam van bij hem.
Lichtervelde, West-Vlaanderen

Lily-Anne Vereecken

  • Rotsplantfanaat
  • Superposter
  • ******
  • Berichten: 3083
  • Geslacht: Vrouw
Re: Mini Hosta simsalabim foto?
« Reactie #2 Gepost op: 19 november 2017, 09:55:11 »
Vandaag heb ik op de tombola van de  VRV , een mini Hosta gewonnen : mini Hosta ‘simsalabim’
Ik ben heel nieuwsgierig hoe hij eruit zal zien , maar ik kan echter geen afbeelding van deze soort vinden op Google . Wie kan me een afbeelding bezorgen zodat ik weet hoe hij eruit zal zien?
Alvast bedankt?

Ik denk dat je bij Luc Warnier te rade zal moeten gaan, L.A.,de plant kwam van bij hem.


Bedankt voor de tip Frankie !