Hier de start van een nieuw topic, genaamd Foto van de dag.
Ik vraag aan alle actieve en inactieve leden, om foto's te plaatsen van iets wat u bijzonder heeft gevonden.
Foto's, die in uw eigen herinnering zijn achtergebleven en waarvan u vindt, dat ze leuk, interessant, grappig, mooi, bijzonder, leerzaam kunnen zijn voor anderen.
Het kunnen foto's zijn van vroeger of van nu. Maar ik wil u wel vragen foto's te plaatsen die ergens een raakvlak hebben met ons aller interesse, namelijk de natuur. Laat ik wat concreter zijn: Een foto van uw tuin uit het verleden, niet per se van rotsplanten, maar van uw lievelingsroos bijvoorbeeld. Een foto van uw vakantie, waar u een prachtig bloeiende boom hebt gefotografeerd. Een zwaan in een park, zelfs een foto van uw kinderen, als er maar een relatie met de natuur is.
Maar laten we afspreken: 1 posting per dag, (met meerdere foto's per posting, als u wilt) Dat geeft andere leden de gelegenheid te reageren. Wilt u ook posten, wacht dan tot de volgende dag.
En...wilt u er een klein verhaaltje bij schrijven. Wanneer de foto is gemaakt, waar is de foto gemaakt en is er verder nog iets te vertellen.
Forumleden, die moeite hebben met het posten van foto's, meld u bij Luc, hij helpt u verder.