Vlaamse Rotsplanten VerenigingNederlandse Rotsplanten Vereniging
Anemone x lesseri
Voor de foto van de dag wil ik even aan de hand van 2 foto's de groeikracht van onze éénjarige planten benadrukken ....Foto 1 is 14/06 en foto 2 is 09/07 ....
Hadden al onze alpiene planten maar zoveel groeikracht...
Prachtig kris, wij hebben ze ook in bakken staan. Ze bloeien zeer goed en geen vuil van (zoals vele andere eenjarige) want de bloemen verschrompelen na de bloei.
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 13 juli 2024, 11:14:58Voor de foto van de dag wil ik even aan de hand van 2 foto's de groeikracht van onze éénjarige planten benadrukken ....Foto 1 is 14/06 en foto 2 is 09/07 ....Citaat van: Herman Mylemans op 14 juli 2024, 10:26:44Prachtig kris, wij hebben ze ook in bakken staan. Ze bloeien zeer goed en geen vuil van (zoals vele andere eenjarige) want de bloemen verschrompelen na de bloei.Voor mij zijn die surfinia"s met de kleinere bloemen 1 van de allerbeste introducties van de laatste jaren op het gebied van éénjarigen Herman !
Citaat van: Kris De Raeymaeker op 13 juli 2024, 11:14:58Voor de foto van de dag wil ik even aan de hand van 2 foto's de groeikracht van onze éénjarige planten benadrukken ....Foto 1 is 14/06 en foto 2 is 09/07 ....Citaat van: Frankie Wulleman op 13 juli 2024, 23:58:04Hadden al onze alpiene planten maar zoveel groeikracht...Bwah ....we zouden dan veel grotere stenen moeten hebben hè Frankie