Algemeen > Evenementen: Waar naartoe??
VRV - Kalender 2025
AdminLuc:
Januari 2025 : tijd om onze VRV - kalender op te starten.
Onze 1e VRV - bijeenkomst gaat door op Zaterdag 25 januari 2025.
Op deze 1e bijeenkomst van het nieuwe jaar worden 2 presentaties gegeven door eigen leden.
Meer details vindt u op volgende link:
https://www.vrvforum.be/?p=9302
Een niet te missen gelegenheid om met zijn allen weer samen te komen ((3
Een volgende datum om zeker in de VRV- agenda te noteren:
Onze 2de lezingendag gaat door op 22 maart 2025
Lezingengevers deze dag zijn: Johan Mens en Joost Riksen : details in verband met deze lezing staan op onze website zie link hierbij:
https://www.vrvforum.be/?p=9355
Onze jaarlijkse VRV reis brengt ons dit jaar naar Nederland en dit op 25,26,27 en 28 april 2025
Voor details klik op volgende link: https://www.vrvforum.be/?p=9279
Kris De Raeymaeker:
We kijken er weer naar uit mijnheer de voorzitter ! Lekker gezeliig keuvelen en benieuwd wat onze sprekers (ster )in petto hebben !
Luc Gilgemyn:
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 24 januari 2025, 16:24:34 ---We kijken er weer naar uit mijnheer de voorzitter ! Lekker gezeliig keuvelen en benieuwd wat onze sprekers (ster )in petto hebben !
--- Einde van citaat ---
Dan kijken we al met zijn tweeën Kris ! -2( Al vermoed ik dat er meer zijn dan twee, anders moeten wij de hapjes en de drankjes in heel beperkte kring soldaat maken ! ))8
Luc Scheldeman:
--- Citaat van: Luc Gilgemyn op 24 januari 2025, 17:11:07 ---
--- Citaat van: Kris De Raeymaeker op 24 januari 2025, 16:24:34 ---We kijken er weer naar uit mijnheer de voorzitter ! Lekker gezeliig keuvelen en benieuwd wat onze sprekers (ster )in petto hebben !
--- Einde van citaat ---
Dan kijken we al met zijn tweeën Kris ! -2( Al vermoed ik dat er meer zijn dan twee, anders moeten wij de hapjes en de drankjes in heel beperkte kring soldaat maken ! ))8
--- Einde van citaat ---
Wij komen ook. Iemand moet jullie bedienen toch ?
Kris De Raeymaeker:
Nog maar eens een leuke dag gehad gisteren op onze eerste VRV bijeenkomst van 2025. Zelf heb ik geen vaste plantenborders in de tuin en ook hoogstens misschien maar 3 van de door Nico getoonde vaste planten in de collectie . Toch heb ik met veel interesse zitten luisteren en kijken naar het verhaal van Nico . Het is duidelijk dat hij een buitengewone goede tuinier is met enorm veel kennis .Zijn presentatie werd heel vlotjes gebracht en zijn vertelstijl was heel aangenaam. We kregen verder heel wat tips waarvan sommige ook te gebruiken zijn als je uitsluitend rotsplanten liefhebber bent.
Er zaten trouwens ook wel enige leuke bolgewassen tussen. Daarna was het de beurt aan Vera die ons op een aangename manier heeft ingewijd in het geslacht Roscoea. Zelf heb ik 3-tal soorten Roscoeain de tuin (peatbed) maar na haar verhaal heb ik gemerkt dat er nog wel een paar mogelijkheden zijn om er enkele toe te passen hier. Er werd keurig uitgelegd wat er allemaal bestaat , van waar ze komen , hoe ze moeten verzorgd worden etc...Kortom een heel volledig overzicht door Vera en Dirk die zich zonder meer mogen bestempelen als ervaringsdeskundige ! Desondanks dat hier maar 1 geslacht behandeld werd was ook deze presentatie heel tof om te volgen.
Ja en onze legendarische receptie en tombola was uiteraard nogmaals een geweldige afsluiter .
Navigatie
[0] Berichtenindex
[#] Volgende pagina
Naar de volledige versie